verslag vanuit Selva / Dolomieten

• JosA

Mooi verslag Atomic.

heel herkenbare plaatjes. Wij hebben er ook een mooie tijd gehad.

Jammer dat het een stuk verder rijden is.

groeten

• atomic

Noorwegen zou bij voorbaat een ander soort reis geworden zijn. We zouden gaan vliegen en 4 dagen en een bescheiden gebied verblijven. Waarschijnlijk zouden we dan niet van 09.00 uur tot 16.30 uur op de skies gaan staan om lange tochten te maken. We zouden het dan zeer relax doen. Dus eerst lekker uitslapen, uitgebreid ontbijten en dan een paar uurtjes skieen.

Naast het skieen zouden we waarschijnlijk ook nog wel een ochtend of middag met husky-honden of een sneeuwscooter op pad zijn gegaan.

Scandinavie blijft dus nog op ons ‘to do’ lijstje staan. Aankomend weekend wacht eerst Val Thorens nog op ons.

• kootje

Dit belooft wat, ik ben voorlopig bij deel 2 blijven steken.

Morgen verder, want ik barst van de slaap.

• Dray

Bedankt voor je zeeeer uitgebreide verslag Atomic. En als foto-enthousiast mijn complimenten voor je foto's!

• Joep

Ik heb nog niet alles doorgewerkt, maar ik vind het nu al indrukwekkend. Het lukt de dolomiti-gangers op de een of andere manier altijd heel goed om een aantrekkelijk verslag te maken. Hulde!

• claudia

Heel mooi verslag atomic.

Ik krijg weer enorm veel heimwee als ik het weer zie en lees.

Maar je ervaring met de bussen kan ik gelukkig niet met je delen, wij hebben altijd al een accomodatie aan de piste gehad. Verwend he:-)

• Sus

ook al was ik er an verschillende keren , toch blijft het leuk om te lezen .

En is meteen weer een mooie opwarmer voor as zaterdag als ik daar ook weer voor een weekje ben..hopelijk geniet ik er wel van de zon die ik er tot hiertoe altijd al vond ;-)

• Marlene

“Het lukt de dolomiti-gangers op de een of andere manier altijd heel goed om een aantrekkelijk verslag te maken. Hulde!”

Ik moet zeggen dat het gebied dan ook erg meewerkt. Krijg je inspiratie van!

• Lonneke

Wij zaten in Selva in een accomodatie direct aan de piste (saslong). We hebben die hele vakantie dus ook geen bus van binnen gezien!

Jammer dat je dus niet gekozen hebt voor een acco die wat gunstiger lag, dat had je heel wat irritatie gescheeld. Want het is dus wel mogelijk om de skibussen te omzeilen.

Verder een leuk uitgebreid verslag en mooie foto's!

groetjes,

Lonneke

• kootje

Helemaal gelezen, wat een geweldig verslag en prachtige foto's.