verslag vanuit Selva / Dolomieten

• Marinus

Leuk verhaal, mooie foto's.

Volgens mij ga je voor #1 in Floortjes top-10.

Maarre inderdaad, skibussen lijken mij niets :D

Marinus

• Marion

Heel herkenbaar, ook qua weer, vorig jaar vrijwerl dezelfde week daar gezeten en ook vandat beestenweer gehad……

Verbindingen vond ik ook niet denderend,maar als het dorp er eerst staat, wordt dat ook moeilijk om daar omheen te breien.

• Marlene

Een prachtig verslag Atomic!

Persoonlijk vind ik skibussen ook een ramp. Wij zoeken dan ook altijd een acco uit waarbij dit niet nodig is. Wij hebben ons pension vlakbij de rode Saslong. ‘s Morgens 150 mtr. lopen en ’s avonds skien tot de achterdeur.

En over de sneeuwzekerheid: er valt normaal gesproken in Italie wat minder sneeuw dan in vele andere gebieden. Maar over de kunstsneeuw hoef je je daar niet druk te maken. Vorig jaar in Wilder Kaiser merkte ik het verschil tussen echte sneeuw en kunstsneeuw heel goed, maar in de Dolomieten merk ik dat niet.

Blijft natuurlijk wel zo dat een heel wit landschap meer te prefereren is boven wat witte slieren tussen het groen.

• Arjan

Een zeer mooi verslag atomic, geweldig hoor

• bob

top verslag om te lezen en te zien

• JW

Vanuit Corvara naar Sella betekende destijds inderdaad vier of vijf opeenvolgende sleepliften. Laat in de middag in januari betekende dat bij elke sleeplift in de koude schaduw van de Langkogel een tijd in de rij staan (Sellaronde-route). .

• JW

Nou Atomic, hetis goed te zien dat je er (veel) werk van hebt gemaakt ! Het is een prachtig verslag geworden. De foto's zijn schitterend, en de verslaglegging geeft een hele goeie (en herkenbare) beschrijving van het gebied !

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je in Noorwegen ook zo had genoten.

• Janneke

Mooi verslag en mooi foto's!

• Jo

Wat een mooi verslag en als ik die foto's zie krijg ik al helemaal heimwee. De voettocht door Canazei hebben wij ook gedaan. Het verbaasde me al dat de piste er naar toe helemaal leeg was, achteraf besef je pas waarom.

• Erna

Leuk verslag!

Ik kom zo al helemaal in de stemming, vooral door al die mooie foto's.

Nog een kleine twee weken…..