HH serfaus of Fiss???

• el

Beide plaatsen nog nooit geweest, maar mijn kinderen hebben na een hele dag les echt niet elke dag/avond zin om nog van alles te ondernemen. Als ik het zo lees is er in Fiss best wel wat te beleven en anders kun je toch een keertje naar Serfaus gaan? Ik zou liever voor Fiss gaan en geld overhouden voor wat anders. Veel plezier alvast!

• Marinus

Helga schreef:

>

> kinderland Fiss ligt op 1550 meter, lijkt me nu niets

> uitmaken qua sneeuwkwaliteit. is nu gewoon goed. Die show

450 meter = 3°C en dat maakte vorig jaar alles uit.

Maar inderdaad, nu, eind januari maakt het geen drol uit.

Ander “nadeel” van kinderland is dat het overigens niet op de route naar het gebied ligt. Als je kids weggebracht hebt, moet je eerst weer naar Fiss.

Maar ik ben het met je eens, niet twijfelen, boeken! Gewoon kop of munt als je er niet uit komt :D

Marinus

• Kas

@ Densie,

Welk appartement in Fiss en via welke organisatie?

• Densie

De beslissing is gevallen. We hebben gekozen voor Fiss en inmiddels dus ook geboekt. Bedankt voor jullie adviezen en meningen!

• Marinus

Pff, mankeert nogal wat aan hoor!

Pistekaart is van begin deze eeuw, zo'n beetje alle slepers zijn intussen al vervangen. Hier een meer actuele kaart http://ski3.intermaps.com/serfaus-fiss-ladis/

240 km is echt onzin. 180 km komt beter in de buurt

“De meeste pistes van Fiss liggen aan de zuidkant”. Nah, niet echt. Fiss moet het m.i. van z'n noordhellingen hebben.

Marinus