Vraagje Hinterglemm

• Ninah

We gaan de 1e week van maart met een groepje van 7 naar Hinterglemm. We zijn al eerder geweest en hadden dan een hotel geboekt met halfpension. Deze keer kunnen we alleen niet elke dag in het hotel eten. Ik vraag me af of iemand misschien tips heeft voor ons waar we kunnen gaan eten. En of je daar vooraf moet reserveren? Het hotel ligt niet ver bij de Geitenstal vandaan.

Groetjes Ninah

• JosA

De geitenstal is ook een zeer prima plek om te eten na de apres ski.

Binnen no time hebben ze daar de tent schoongemaakt en in een restaurant omgetoverd.

tjus

• willem

Goasstal is goed eten.

Hotel Zur Dorfschmiede is ook heel erg goed, vooral de mixed grill.

Verder zit er een pizzeria in een kelder van een hotel, richting de verlichte piste. Ook hier is heel goed te eten.

veel plezier, en eet ze..

• Sambal bij

En dan die Chinees op de weg van geitenstal naar beneden…. geweldige tent ;-)

• Ninah

Goasstall lijkt me ook heel leuk en goed inderdaad. En die Mixed Grill klinkt ook heel goed. Ik zal het onthouden. Bedankt voor de tips!!

• Ninah

Okay, bedankt voor de tip!! Is in ieder geval ook in de buurt. En zeker met die tunnel lopend ook goed te doen.

• Ninah

Geloof dat ik geen Chinees gezien heb vorige keren. Moet volgende keer misschien beter opletten;)