Top condities in Sauerland

• Eddy

Net terug van een weekendje Sauerland, prima condities daar, alles is open.

Probeer vooral ook Willingen langere pistes dan in Winterberg en een 8 persoons gondel zonder wachtrijen.

• bert

En de drukte in Winterberg ?

• guidojp

Ben zaterdag (voor het eerst) in Winterberg geweest. Is me heel erg goed bevallen. Ik had weinig verwachtingen (met alleen als referentie Zoetermeer aan de ene kant en 3V aan de andere kant), maar ik moet zeggen dat het erg leuk was. De sneeuw was goed (temp -2) en er lag veel sneeuw. Hoewel de afdalingen natuurlijk niet moeilijk zijn is de charme van het gebied dat je ‘rond’ kan skiën en vooral achterin het gebied was het niet druk. Tussen de naaldbomen afdalend op een bijna leeg stuk helling gaf me zeker wel dat speciale wintersport gevoel. Aan de voet van een aantal pistes zijn leuke restaurantjes, dus lekker lunchen op de piste. Een dag kun je hier goed vullen. Als er over een tijd nog zo veel sneeuw ligt ga ik een keer een weekend en neem ik de kinderen mee, voor die kleintjes is dit helemaal een ideaal gebied.

• Eddy

Viel me heel erg mee tussen de nul en 10 minuten wachten, voor 11 uur rustig