Verbod op kinder draag rugzak bij het skiën?

• tim

De laatste tijd wordt er weer heftig gepraat over helmen. Helemaal super.

En ze kunnen hier de helmen niet aanslepen.

Maar wat schets mijn verbazing.

Zat ff bij de Breiteck vandaag in het zonnetje en komt er weer zo'n debiel (heb er helaas geen ander woord voor) aanskiën met een kind op zn rug… in een zo'n kinder draagrugzak.

Waarom gaan ze dit niet verbieden voordat er een helmplicht komt)

Het beste was nog… Papa had een helm op. zn dochtertje niet….

• Jon

Ja mee eens, gewoon verbieden. Je hoopt dat mensen uit zichzelf slim genoeg zijn om het niet te doen, maar als dat blijkt niet zo te zijn, meteen verbieden!

En deze mafkees slaat natuurlijk alles - uit het feit dat hij zelf een helm draagt blijkt dat hij kennelijk wel over veiligheid nadenkt. Waarom dan niet voor z'n kind?

• kootje

Helemaal mee eens. Uiteindelijk is je balans ver te zoeken met een kind op je rug of op de borst.

• jolanda

Weet je wat erg is????????????

.

Heb een keer gehoord van mensen die kwamen na een tocht beneden en het kind met bevries verschijnselen in het ziekenhuis

Kind is later overleden ja en dan ken je je wel voor je kop slaan

Jolanda

• kootje

Hé Jolanda, alles inmiddels in orde met de kaakontsteking?

• sietske

t ergste is dat dit niet 1 keer is voorgekomen…. afgevroren voetjes komt echt regelmatig voor.

ik zou zeggen, ontzetten uit de ouderlijke macht!

en een levenslang skiverbod.

;)

• skiester

vraag is: waarom zou je dat willen? Nog even buiten de gevaren - stel je denkt daar niet over na: wat is het nut? Waarom zou je met een baby op je rug willen skien?

Ikke niet snappuh :?

• Bas

Anders moet je babysitten en dan ga je met 3 man 2 passen delen en dat vind Bas niet goed

• ralphie

Tis idd gewoon erg stom, geen aandacht vestigen aan dat soort hersenloze mensen. Als zij hun kind met bevriezings verschijnselen of wat dan ook in het ziekenhuis willen hebben moeten ze het zelf weten.

Wat doen die gekke dan in lift eigenlijk? Beetje lastig lijkt me in stoeltjeslift.

Idd zijn ze heeel erg dom en geven ze naar mijn idee niet om hun kind

• Janneke

Los van al die bevriezingsverschijnselen (dat is natuurlijk al erg genoeg)… maar wat nou als papa valt, bovenop zijn kind? Je moet er niet aan denken.