Hello,
Ik zit zo stiekum om mij heen te kijken naar nieuwe Salomon XW Tornado's. Mijn Xwing 10 zijn nog niet op maar dat zit er wel aan te komen (de kanten zijn vernaggeld door een Franse flippo en om dat te repareren is er veel vanaf gegaan - moeten nu weer geslepen worden…), maar als er mooie aanbieding langskomt dan ga ik er voor:
Een vraagje: ik hoop dit iemand dit weet.
- Er zijn bij het 2009 model 2 versies: de gewone (Tornado) en een met titanium (Tornado Ti) erin. Ze hebben allebei verder exact dezelfde maten en radius. Die met titanium is ietsje zwaarder. Wat is het verschil? Ze worden allebei aangeprezen als de meest veelzijdige ski's. Maar het verschil kan ik niet goed ontdekken. Als Titanium beter is waarom dan nog de gewone aanbieden?
Als iemand het weet mag ie het zeggen. Als niemand het weet (buiten Marinus en ik skiet er volgens mij niemand op Xwings) is er dan een forum met ski detail kenners?
Ik heb er al aan zitten te denken om Salomon te mailen, maar die prijzen natuurlijk hun eigen materiaal aan. Misschien zijn er ook downsides aan titanium?