De Bridge is ontwikkeld, de naam zegt het al, om een brug te slaan tussen park en piste/poeder. Zeer veelzijdig dus, waar de Wall meer is toegesneden op het park, het is maar wat je wil.
Bedankt voor je opmerking, na al deze opmerkingen kom ik steeds meer richting mijn keuze.
Als ik op de website kijk van Völkl dan vertellen ze in de filmpjes dat de Brigde een brug slaat tussen park en piste. Heel allround dus.
Daarnaast zeggen ze ook in het filmpje dat het een ideale poeder/powder ski is. En aangezien ik niet echt vaak off-piste/powder skieer ben, ben ik dus ook niet echt allround.
Als ik naar de tabellen kijk van Groomed - Powder, dan zie ik ook dat de Wall meer naar de Groomed staat, wat voor mij dus een goed teken is.
Dus mijn keuze neigt zich toch meer naar de Wall (1.85CM) met een standaard (goedkope) binding op Boot Center. Ik neem aan dat dit later simpel af te stellen is op True center?
Iemand nog opmerkingen aan de hand van mijn profiel en skikeuze?
Een binding wordt op je ski geschroeft (eerst worden gaten geboord).
Het aanpassen van de plaatsing achteraf is dus niet eenvoudig als het lijkt maar kan wel….
Ik heb de wall ook en ik ski zelf veel op de piste en minder offpiste. Hij bevalt me echt perfect!
Ik heb afgelopen winter noodgedwongen nog op K2 Public enemy's gestaan maar die vielen in het niets bij mn walls, nerveus, log en zwaar….
Elke binding heeft andere schroefgaten, ook binnen één merk!
Je kunt echter best andere bindingen laten monteren, zolang de nieuwe gaten meer dan een cm af staan van de oude. De oude gaten worden met een plug weer (water)dicht gemaakt. Je wil immers niet dat je houten kern gaat rotten.
Maximaal 3 keer herhalen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?