dolomiti super ski: verslag!

• christophe

heb een filmpje, maar krijg het niet geupload.

zal nog es proberen. andere actionshoots heb ik niet.

ik amuseer mij veel te fel om: 1) mijn vrouw vooruit te sturen, 2) wachten totdat zij klaar staat,…veel te onrustige persoonlijkheid:-)

foto's van ‘the fast and the furious’ heb ik niet - zoals in de gumball rally, een pic nemen van de snelheidsmeter. zou ook veel teveel commotie veroorzaken ;-)

trouwens mijn vrouw heeft veel geslapen, en om die foto's zelf te maken … da's me wat te link, maar zou tevens een mooie adelbrief zijn om samen met een cv naar maranello te sturen. testdriver of zo:-)

• Sergio

Leuk om te zien waar we vrijdag a.s. naartoe gaan. Gaan nu voor de 5e keer erg mooi gebied.

Waarom ben je over München gereden en niet via de Fernpass, puur om de snelheid?

• christophe

heb eerlijk gezegd de fernpass nog nooit genomen; ben bang dat er een hypertrage voor me rijdt, hou ik niet van…ondanks het wsl (en hier al op foto mogen bewonderen) fenomenaal mooie uitzicht.

dus eigenlijk: ja, voor de snelheid.

verder mocht je nog een vraag hebben, of een weet willen van iets dat jij nog niet gedaan hebt en ik wel, hoor ik het wel. ma in die 4 keer dat je al geweest bent, zullen er wsl geen witte vlekken meer op de map staan he?!:-)

• claudia

ff een vraagje aan je christophe,

Heb jij het gedeelte van Cinque Torri naar Lagazuoi geskied?

Dan graag even een beschrijving hoe?

Ik heb altijd gedacht dat dat gedeelte met bus of auto gedaan moest worden.

Wij zijn een keer naar Cortina gegaan en op de terugweg naar Cinque Torri, maar daar hadden we de auto voor genomen.

Dus ik ben benieuwd

• christophe

voor dit seizoen was cinque torri - galina / lagazuoi bus; nu is er een nieuwe lift (de naam is me ontsnapt) om terug te keren…iets van croda negro, ofzo.

de bussen rijden nietmeer. 't is dat of nix….

is een ideale verbinding, alleen hadden wij echt extreem weer. men had moeten sluiten, en bussen inleggen van ct naar lg.

• Richard I

Goede tip (en mooi verslag) Christophe.

De door jou genoemde lift staat vreemd genoeg nog niet op de kaart van Dolomiti Superski. Maar wel op deze website:

http://www.dolomiti.org/dengl/Cortina/laga5torri/inverno/averautroi.html

Eens kijken of het uiteraard verplichte tripje naar Lagazuoi dit jaar kan worden uitgebreid met een bezoek aan de vijf torens :-)

• davy

Mooi verslag en dat dan nog van een oude dorpsgenoot.

• christophe

ik zie het idd aan je e-mailadres…

• Mark Henry

De bevroren waterval komt me bekend voor!. Geweldig skigebied he? Goed eten. mooie pistes; wat wil je nog meer!