Wil fotootje plaatsen,maar hoe?

• MV

Hey luitjes,hier ff berichtje uit Mittelberg.Wil ff wat fotootjes laten zien van de sneeuwval van vanacht en vandaag,maar weet niet hoe ik dat spits krijg.Help me ff zodat ik wat mensen “pijn ” kan gaan doen. Zelfde geld voor leuke emotions.

Ik hoor het wel.

Groeten vanuit zeer wit Mittelberg.(sneeuwt nu al 14 uur achtereen)

Marcel

• skiester

ik kan het niet beter uitleggen dan:

- zet je foto's op een website zoals tinypic - en registreer ergens de URL van de betreffende foto.

- volg de aanwijzingen in de FAQ (staat in het zelfde rijtje bovenin als ‘beginpagina’etc)

• Janneke

Yep, zoals Skiester schrijft, foto's bij Tinypic uploaden is makkelijk. En zodra je een foto daar hebt ge-upload, zie je links een paar linkjes staan, een daarvan met als titel “IMG-code voor forums & berichtenforms”.

Dat linkje kopieer je en plak je hier in je reactie. Je hoeft er verder geen html code meer voor of achter te zetten.

Tijdens het typen van je reactie zie je helaas niet wat het resultaat is, maar klik op plaatsen, en bekijk je reactie incl. foto achteraf.

• MV

Nou lui, ik als “ervaren” computerfreak ga ermee aan de slag.Maar dat ga ik wel doen als ik thuis ben en in alle rust hier aan kan gaan werken.

Verslag maak ik van dag tot dag en dat gaat super.

Vandaag trouwens ruim 40cm sneeuw gevallen in Mittelberg,en er komt vanacht en morgen nog meer.Zeggen de locals hier.Dus we wachten af.

Groetjes Marcel