problemen

• skiester

ff luchten: ik vond dit medium al wat achterhaald qua mogelijkheden, maar (discussie paar maanden geleden) ik moet toegeven dat de laagdrempeligheid daar wel tegenop weegt. Echter de laatste tijd heb ik het idee dat de prik server niet goed meer werkt. Pagina's die niet laden, reacties die niet geplaatst worden. Als het wel geplaatst wordt krijg ik zo'n leeg post scherm en staat mijn eigen bijdrage als ‘nieuw’. Maar dan ook weer dagen dat alles wel weer goed werkt..

Hebben jullie dat ook? Ik denk niet dat het aan mijn computer ligt want verder met internet heb ik geen problemen?.

• JW

Ik heb de laatste tijd best regelmatig hier gepost, maar ben het probleem niet tegengekomen. Ook niet op een andere prikpagina (wielrennen) waar ik veel op post.

• Helga

ik ervaar geen problemen :-)

• kootje

Ook ik heb geen problemen.

• Snowy

Het enig probleem dat ik heb, is dat ik te weinig tijd heb om overal een reactie op te geven…

Verder gaat het allemaal prima!

• Joep

Vreemd, ik heb ook geen problemen. Misschien een probleem met de instelling van cookies o.i.d.?

• Chris (die andere)

Ook geen problemen !

• skiester

ok, dan ligt het dus kennlijk toch aan mijn computer. Maar wel raar dat het zo veranderlijk is. Nu werkt het idd prima, terwijl ik vanochtend de pagina's niet geladen kreeg…

Nog een optie: ik zit op Firefox: en jullie?

• kootje

Ik denk dat daar het probleem zit. Hier Windows.

• JW

idem