Hoe kan ik het beste rijden naar Westendorf

• Jan

Welke route kan ik het beste nemen naar westendorf in Tirol ivm met de drukte tijdens de Krokusvakantie.

Jan

• kootje

:D:D:D

• Marinus

Volgens mij komt Joep daar regelmatig, moet je die even vragen :-)

• Joep

Neem de rondweg langs de westzijde van Munchen, die is veel rustiger. Maar het blijft toch verstandig om er zaterdag vóór 7 uur 's-ochtends voorbij te zijn. Vervolgens zorgen dat je vóór 9 uur de Fernpass over bent (er gaan overigens geruchten dat het laatste stuk van de snelweg naar Füssen af is). Let wel op dat de snelweg in Oostenrijk alleen tot de eerste afslag zonder vignet gereden mag worden.

Of check toch voor de zekerheid even de routeplanner…

• Marinus

Joep schreef:

> 7 uur 's-ochtends voorbij te zijn. Vervolgens zorgen dat je

> vóór 9 uur de Fernpass over bent (er gaan overigens geruchten

> dat het laatste stuk van de snelweg naar Füssen af is).

Helaas zijn die geruchten niet waar.

Marinus

• Gea

De laatste jaren rijden wij 's nachts. Wij gaan op vrijdagavond rond 21 uur weg en zijn s ochtends al rond half 9 in Westendorf. Tot nu toe hebben wij nog nooit last van files gehad, maar het is wel heel erg druk op de autobahn.

Wij rijden altijd via de Sauerlandautobahn, Wurzburg, Nurnberg, Munchen bij Kufstein de grens over en vervolgens bij Worgl het Brixental in.

Succes

• Donna

Als ik op viamichelin.com kijk, wordt de volgende route aangegeven vanaf Venlo: A61 Venlo-Bonn-Mannheim; A5 tot Karlsruhe; A8, Stuttgart-Ulm-Augsburg-Muenchen. Dan Rosenheim-Kufstein- Woergl-Westendorf.

Joep, waarom volgens jou niet over Kufstein? Vanwege de drukte?

• Joep

Marinus schreef:

> Helaas zijn die geruchten niet waar.

Echt niet? :D

• Donna

…ZIE NET DE ANDERE TOPIC!!! Sorry, sorry…en ik reageer dan ook nog :-)

• Gea

Hoi Donna,

Ook ik dacht dat het een serieuze vraag was.

Ik had onderstaande topic ook nog niet gelezen, Hha grappig hoor