Het is een ski-forum, geen routeplanner!

• Joep

Langzamerhand gaat één op de drie topics over de vraag hoe en wanneer het best naar een willekeurige plaats van bestemming te rijden. De antwoorden zijn altijd hetzelfde en het is echt al ZO VAAK ter sprake geweest allemaal. Dat kan wat mij betreft wel wat minder. Gebruik een routeplanner, de zoekfunctie en je gezonde verstand en leer om te gaan met het gegeven dat in de krokusvakantie overal files staan!

• Walter

Je hebt gelijk. Met de zoekfunctie zou onderhand een database met de routes naar alle gangbare skibestemmingen in Europa gevormd moeten zijn

Zo langerzamerhand is de vraag “hoe laat moeten we voorbij Munchen zijn” net zo vraag gesteld als de vraag is hoe de sneeuw in maart in is.

• Marinus

Ach ja, de een vraagt de beste weg naar Oostenrijk, de ander gebruikt het forum als geboorte register en weer iemand probeert het forum helemaal op te heffen :D

Mij maakt het allemaal niets uit, ik denk dat we in het hoogseizoen op hooguit 30 - 40 nieuwe topics per week uitkomen. Alles wat mij niet aan staat lees ik gewoon niet.

En als je maar lang genoeg doorgaat is alles al een keer aan de orde geweest.

Winterbanden

Sneeuwkettingen

Alleen op vakantie.

Geklaag over topics die te vaak voorbij komen.

Marinus

• kootje

Ach ja, anders valt er toch niks meer te prikken hierzo? ;-)

Ik wou net een verslag hier neerprikken, maar ja dat gaat weer over Les Arcs :-( Nou ik doe het toch maar. :z

• Joep

Nou, vooruit maar dan wel graag met een uitgebreide routebeschrijving erbij! En de kosten van de péage niet te vergeten :D

• Marinus

Ah, Joep is weer met z'n goede been uit bed gestapt :D

Marinus

• K.K.

HAHA 2 posts nieuwer “Hoe kan ik het beste rijden naar Westendorf”

Humor…..

Joep, de hedendaagse TomTom generatie is gewoon te stom om zelf een route te plannen het zijn ook de mensen die staan te janken op onze camping zender als er een weg is afgesloten.

K.K.

• QmaartenQ

Of de ANWB alarmcentrale bellen omdat hun tomtom stuk is en geen idee hebben waar ze zitten en hoe verder….

• ina

Ik heb ook zo'n “domme” vraag gesteld over de Fernpass, weet je wel - zo een van hoe laat vertrekken met de kerstvakantie zonder file's…

Er zijn toch wel heel wat reacties over geweest. Nadien ben ik dan nog eens naar het zoekforum geweest. Ik heb er toch heel wat info kunnen uithalen. Spijtig voor diegene die over deze zaken alles al weten.

Logisch toch als je pas op zo'n forum terecht komt dat je in herhaling valt???

Dan durft een mens al eens iets te vragen en dan geraken er enkele snuggeren geirriteerd van je vraag…

Als de vragen je niet liggen - dan ga je toch gewoon naar het volgende???

QmaartenQ schreef:

>

> Of de ANWB alarmcentrale bellen omdat hun tomtom stuk is en

> geen idee hebben waar ze zitten en hoe verder….

• Janneke

Hi Ina, tuurlijk komt hetzelfde onderwerp wel eens vaker ter sprake. Helemaal niet erg, vind ik. Er komen steeds nieuwe prikkers bij, en die kunnen ook waardevolle toevoegingen hebben naast de reeds eerder geplaatste reacties van prikkers van de oude harde kern. En op trefwoord in het archief zoeken is niet altijd even makkelijk…

Maar - zoals QmaartenQ schreef - mensen die de ANWB bellen omdat hun tomtom stuk is en geen flauw idee hebben waar ze zitten en hoe ze verder moeten, dát vind ik wel erg. Ik gebruik ook vaak een tomtom, maar als ik naar het buitenland ga, heb ik toch altijd voor de zekerheid een printje van de route bij me.