Morgen gaan we gelukkig weer naar Les Menuires.
En we hebben er veel zin in
nooit meer oostenrijk
Abel hoopt in Les Menuires het ware skiparadijs te vinden waar het verboden is om op skischoenen lopend met ski's te sjouwen, de piste altijd eindigt bij de acco, het gebied perfect met elkaar verbonden is en de skibus allang bij het groot vuil is gezet
Als hij zijn acco goed gekozen heeft maakt hij een redelijke kans…
En na de trip natuurlijk het verslag “Frankrijk for ever”
Doov schreef: “wie wil er nou op de piste skiën?”
Laten we gerust zeggen 99,99% van de wintersporters.
Ofschoon de skibladen en magazine's vol staan over off-piste skien, all-mountain ski tests, etc etc vraag ik me telkens af hoe groot die markt nou werkelijk is.
Ook in Ischgl heb ik welgeteld een twee handen vol off-piste skiers gezien. De rest, zeg maar gerust duizenden!!! anderen, verplaatsten zich keurig netjes op de piste's.
Zelfs een hoekje afsnijden tussen twee piste's is voor de meesten niet weggelegd.
Ischgl is geen off piste-gebied. Alhoewel hier en daar best wat leuke hellingen zijn.
In Les Menuires (en heel 3V) daarentegen zal het percentage dat je buiten de pistes ziet enorm veel (waarschijnlijk honderden keren) hoger zijn dan de 0,01 % die jij inschat. Vooral de Masse biedt mooie mogelijkheden.
Wat natuurlijk daarbij wél een rol speelt zijn de omstandigheden buiten de pistes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?