Vertrek

• geke

Nou, auto ingepakt, zo nog ff slapen en dan vannacht zo rond een uurtje of 2 richting Kirchberg!

Zo te lezen kunnen we nog aardig wat sneeuw verwachten!

Wij hebben d'r zin in!

Zal bij terugkomst nog ff vertellen hoe het was, en als het lukt wat foto's plaatsen!

Voor ieder die nog gaat, veel plezier!!

• atomic

De koffers zijn gepakt, de ski's en schoenen zijn gezakt en de weerberichten gecheckt. Morgenavond vertrekt onze bus naar Selva in de Dolomiten.

Ik heb zojuist mijn MP 3 speler gevuld met gevarieerde muziek van lekkere dance zoals Tiesto en Armin van Buuren maar ook stevigere muziek zoals Nirvana en Live. Voor de nachtelijke uurtjes heb ik relaxte chill muziek zoals Cafe del Mar, Moby en Enigma. En voor tussendoor nog wat top 40 muziek.

Er ligt voldoende sneeuw dus daar hoeven ons geen zorgen om te maken en volgens de huidige weersvoorspellingen zal de meeste verse sneeuw aan de noord-west kant van de Alpen vallen. Ik hoop dat we niet te veel lage bewolking of mist zullen hebben zodat we lekkere lange tochten kunnen maken.

De camera is ingepakt dus bij terugkomst zal ik in wat foto's met een verslag plaatsen.

• Oscar

Allemaal veel plezier daar!

Zelf moet ik nog 22.970 minuten wachten voordat mijn CNL vertrekt.

groeten,

Oscar.

• Ski Ilse

Over precies 1 week zitten wij in de auto naar Saalbach…………

AFTELLEN!

• anne

Iedereen veel plezier die nu gaat.

Wij moeten nog een week wachten

• Janneke

Veel plezier allemaal… voor mij nog 6 weken aftellen.

• MV

Koffers gepakt,gister nog even nieuwe ski schoenen gekocht en nu nog 1 dagje werken!!YESSSSSSSSSSS

Morgenvroeg 7 uur vertrek naar Mittelberg!!

Oostenrijk….here we come!!!!

Iedereen die ook gaat dit weekend;een goeie reis en fijne vakantie gewenst.

Gr Marcel

• Joris

Wij gaan vannacht naar Flachau. Veel plezier iedereen.

• Alice

Wij vertrekken morgenvroeg om 5.00 uur naar St. Sorlin d'Arves (les Sybelles Frankrijk) heb er super veel zin in. voor iedereen die nog gaat heeeeel veel plezier.

• coco

Ole,

wij vertrekken vanavond met de bus naar Ortisei vanuit Eindhoven,

veel plezier allemaal……gr Coco