Heenreis Zillertal

• Dennis

Beste Mensen,

over een kleine 3 weken vertrekken ik samen met een vriend richting mayrhofen om lekker een week te boarden. Omdat we met de auto willen gaan hebben we twee opties: ‘s-nachts aanrijden en in de morgen brak aankomen (we willen die dan nog zeker gaan boarden), de dag van te voren ’s-middags aanrijden en rond 8e een paar 100 km voor mayrhofen overnachten om 's-ochtends weer vroeg maar uitgeslapen door te rijden naar Mayrhofen.

Wat is wijsheid, en is het verstandig om van te voren een pension/hotelletje voor onderweg te boeken of zijn er onderweg genoeg F1 hotellen o.i.d.?

Bedankt voor jullie reacties

Groeten

Dennis

• Sneeuwgek

Hoi,

Ik zou kiezen voor een overnachting als ik nog zou willen boarden, kijk eens op www.linksundrechts.com met name de hotels net voor munchen zijn aanzienlijk voordeliger.

Succes

• Janneke

Persoonlijk zou ik niet de hele nacht doorrijden en dan meteen de piste op gaan. Ik zou veel te moe en gammel zijn, zou me niet kunnen concentreren, en voor je het weet maak je een fout… pats boem… moet er niet aan denken om daardoor bijv. iets te breken.

Maar op zich moet iedereen dat natuurlijk zelf bepalen. Mocht je besluiten om 's middags al te gaan rijden en ergens te overnachten, dan is linksundrechts inderdaad een handige website. Je wilt over ongeveer drie weken gaan? Volgens mij is het dan geen vakantieperiode, en dus een overnachting boeken niet echt nodig. Ik zou gewoon gaan rijden, kijken hoe ver je komt, en dan als je er genoeg van hebt ergens stoppen om te overnachten.

• K.K.

doorrijden en gelijk de piste op.

Hup zwart af….. daar wordt je hard van.

K.K.

• jolanda

Wij reden vroeger via de achenpass ,daar een heel goed en goedkoop boederijtje met een super ontbijt.

Dan is het s´morgens nog maar net een uurtje ofzo heerlijk.

Je moet maar eens kijken op www.kreuth.de staan leuke en goedkopen dingen op

Heb helaas geen plekje voor jullie ik zit nog geen kwartier van de piste van mayerhofen af hihihi

Succes en heel veel plezier

• Mayrhofen reiziger

gewoon 's morgens (4-5 uur) vertrekken en in de middag aankomen. Daar alles een beetje regelen om vervolgens de volgende dag te gaan skien of boarden

wanneer ga je terug? Denk eraan dat het (meestal op zaterdag, en helemaal in de vakantie periode) erg druk is om 's morgens het dal uit te rijden, het kan je al het eerste uurtje vertraging opleveren…..

• dre

Geven jullie eens door vanwaar jullie vertrekken. Het scheelt nog al of je om 4.00 vertrekt vanuit noordholland of vanuit Arnhem.

Dan zegt mij dat iets meer

• Den

Bedankt voor jullie reacties!

Wij vertrekken vanuit eindhoven, google maps geeft aan dat het ongeveer 8 uurtjes rijden is zonder stop, dus ongeveer 9 uur rijden… We rijden overigens vrijdags weer terug

• freestyler

Wat wil je zelf het liefst Dennis?

Vanuit eindhoven ben je in no time in het Zillertal als je 's-nacht rijdt. Geloof me, ik kan het weten ;). Zeker als je niet bang bent voor hoge snelheden……..heb het ooit in 6 uur gereden.

Maarrrrrr…ik ben een nachtmens en bovendien kan ik toe met erg weinig slaap. Dus voor mij is het nooit een probleem geweest om de hele nacht te rijden en de volgende de gehele dag op de latten te staan. Als dit ook voor jou geldt dan zou ik zeggen rijd 's- nachts, heb ik zelf erg veel gedaan en bevalt me prima!!

Echter: als mijn slaap-waak ritme niet voor jou opgaat, doe het dan lekker rustig aan en overnacht ergens VOORBIJ munchen. Dan ben je zeker uitgerust.

• ed

Volgens mij ligt het toch ook echt aan de datum van vertrek: het weekend van 14 EN 21 februari zijn de schoolvakanties en gaan vele onder ons op pad.

Volgens berichten staat het dan al heel vroeg in de ochtend vast rondom Munchen en kruising Inntal