Alleen op wintersport te duur

• Leslie Richardson

Ik wil graag op wintersport. Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die met een groep gaan waar nog wel een persoon bij kan. Ik heb net geinformeerd wat het kost en er zit een enorme toeslag op. Ik word daaar niet vrolijk van. Voorkeur Frankrijk, maar Oosterijk ook prima als ik maar kan boarden. Ik ben 37, netjes, schoon, vrolijk ook lust ik wel een biertje. Ik rij met eigen vervoer. Mijn voorkeur is ein januari begin februari.

Groet,

Leslie Richardson

Zaandam

• Janneke

Hi Leslie, ik ga de eerste week van maart (28/2 - 7/3) naar Club La Foret in Morgins (Portes du Soleil) met een groep van 12 personen (waarvan niet iedereen - sommigen wel - elkaar kent). Daar kunnen nog meer mensen mee (een dertiende persoon zoekt zelfs i.v.m. omstandigheden nog een vervanger).

Kosten 500 euro p.p. incl. 7 dagen halfpension, 2-persoonskamers met eigen douche (bij oneven aantal 1 x 3-persoonskamer) en 6-daagse lokale skipas (meerprijs uitbreiding naar grote skipas 100 euro). Een deel van ons gaat met de auto, een deel met de bus.

Als je interesse hebt, laat maar weten, dan mail ik je de gegevens wel even door en kun je erover nadenken.

Groetjes, Janneke

• Leslie Richardson

Hoi Janneke,

Bedankt voor je reactie! Ik zou graag wat info willen ontvangen. Hebben jullie ook nog een kennismakings in gedachten omdat zoals je schreef dat niet iedereen elkaar kent. Zijn er ook snowboarders in de groep?

• Janneke

Hoi Leslie, ik heb je net even via de gewone mail een berichtje gestuurd.

• Joost

Hoi Leslie & Janneke,

Ik ben ook op zoek naar een reis aangezien alleen gaan geen optie is! Is er nog plek over voor een sponane gezellige jongen?

Groetjes, joost

• Janneke

Hi Joost,

In geval van een heel diverse groep had ik het misschien overwogen, maar dit keer is het een groep van allemaal dertigers en veertigers, jij bent achttien (lees ik in een ander topic)… persoonlijk denk ik zowel voor jou als voor ons net niet de juiste combi… sorry.

Maar ik zie dat je ook al een aparte topic hebt gestart (reismaatjes gezocht)… dus hopelijk krijg je daar reacties op.

Succes.