Skieen April......

• Pien

De meeste mogelijkheden zijn besproken. Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, het kan allemaal. Misschien zelfs Italie. Mijn advies: gewoon niet boeken en afwachten waar de sneeuw goed is, half april is er prima wat op het laatste moment te boeken (Pasen valt toch vroeger in april dit jaar? geen zin om op te zoeken, maar dat zal je dan even kunnen checken)

• Risky

Bedankt voor al jullie tips, direct aan het zoeken naar een leuke acco. Wat mij echter opvalt is dat veel reisorganisaties in deze periode geen reizen meer aanbieden……………… wie heeft ervaring met een reisorganisatie waar ik nog terecht kan? Of doe ik er verstandig aan om zelf contact op te nemen met een leuk hotel?

• Janneke

Pasen valt op 12/13 april, de week voor jullie willen gaan, dus met de drukte zal het wel mee vallen, het is geen vakantieperiode en het seizoen loopt ten einde.

Als je 1 of 2 weken van tevoren kijkt waar er nog goede sneeuwcondities zijn en dan pas boekt, zou dat dus geen problemen moeten geven.

Wil je niet zo lang wachten met boeken, kijk dan eens op de websites van een van de voorgestelde dorpen… die hebben allemaal wel een linkje naar accommodaties, waar je direct kunt boeken of desnoods naar de website van de acco zelf kunt gaan en dan kunt boeken…

Bijvoorbeeld:

Sölden www.soelden.com

St. Anton www.stantonamarlberg.com/

Samnaun www.samnaun.ch

Ischgl www.ischgl.com

Flachau www.flachau.com

Zermatt www.zermatt.ch

Etc.

Succes!

• Gerda

De pasen is dus wel een vakantieperiode. Zowel in Duitsland als België hebben zij paasvakantie ! Dus verwacht zeker drukte en ook veel langweekend gangers.