ski-kleding kinderen

• haas

Dag Peter,

gebaseerd op mijn eigen ervaring zou voor een 4 jarige echt goede kleding, mret vooral ook waterdichte naden en handschoenen kopen. Ze willen nog zo graag rollebollen in de sneeuw en worden daardoor veel natter (en kouder) dan kinderen die al meer op de skies staan. Mijn kinderen (10-12) dragen nu goedkope pakken en dit is nu prima (thermo-ondergoed vinden ze wel heerlijk)!

• iris

hallo wij zijn al wezen skien ik heb een jas en een broek te koop maat 104 ze heeft het een paar dagen gedragen dus het is nog als nieuw.gekocht bij h&m

• peter

bedankt voor je aanbod. Onze dochter is inmiddels door haar opa voorzien.

• Snow

beetje oud bericht maar toch de vraag of de skikleding (Iris) nog te koop is??

• thijs with

Kijk eens op www.imsports.nl

Dit is een online winkel voor kinderskikleding met leuke prijzen.

• sylv

genoeg te vinden op Marktplaats!

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?stop_force_description_search=1&from_searchbox_advanced=1&q=kinderski+kleding&g=0&qsf=0&postcode=3523AJ&distance=

of

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=22&ds=to%3A1%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A137041%3Bly%3A454215%3Bkw%3Akinderski%2520kleding%3Bosi%3A2&srt=dd&u=&g=&f=&pp=&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=&show_summary=&from_searchbox_advanced=1&q=kinder+ski+kleding&g=nol1&qsf=0&postcode=3523AJ&distance=&ts=on

• skiester

jongens dit draadje is 2 jaar oud, waarsch wil Thijs gewoon zn webshop pluggen.

• kootje

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren op dit topic, maar is daar geen mouw aan te passen. Bv. wel kunnen lezen maar niet meer op kunnen reageren. Belachelijk dit. Hoewel…. zag gelijk hoe de kleinkinderen zijn gegroeid.

• tulpebol

hoi,

Als je online wilt kopen; dat kan bij de Perry Sport, Scapino. Of probeer eens de H&M online, Plutosport.nl, Neck, sportenski.nl, snowlimitsshop.nl. Als je googlet op wat je zoekt (bv skibroek 134), plopt er vanalles op.

Succes,

Peet

• sylv

oeps ik had eigenlijk niet goed gekeken naar de datum anders had er niet op gereageerd!

volgende keer toch maar beter kijken…