ski-kleding kinderen

• Peter

Ik ben op zoek naar ski-kleding voor mijn dochter van 4 jaar. Ik heb al veel gezocht via Google. Het valt mij op dat er online weinig te vinden is. Of ik zoek niet goed. Heeft iemand suggesties??

• Marion

Kijk op Marktplaats bij sport, dan naar skieen en type de maat in, je wordt er mee doodgegooid, dus keus zat.

Kies voor goed spul, Protest is erg prettig in dragen en valt goed, broeken vallen erg ruim, jassen gewoon.

Misschien handig om 2 delig te nemen, jas met evt een sallopette, dan is het met naar de wc gaan niet zo'n gehannes als een heel pak uit 1 stuk.

• skiester

Beter is het om de uitverkopen af te struinen: rucanor heeft hele goede en betaalbare skibroekjes, verkrijgbaar bij skizaken, zoals Intersport: ook H&M heeft dit jaar goed spul (als nog beschikbaar in de juiste maat). Zelfs bij de HEMA zag ik hele grappig dingen voor meiden. Perry heeft soms ook leuke dingen. Check ook de lokale Lidl eens voor skisokken en ondergoed.

Online bij H&M, en kijk ook eens bij V&D.

Voor echt topspul ga naar Peak Performance, maar dat is erg prijzig en nog niet in de uitverkoop.

Eigenlijk is het oversp;ul minder belangrijk dan het onderspul: Thermisch ondergoed en een dunne fleece zijn een must.

• kootje

Kleinzoon in H&M.

Kleindochter in Hema en H&M. de skibroek van de Hema viel wat groot uit. Het spul heeft de afgelopen twee weken goede diensten bewezen.

• Chris (die andere)

“Het valt mij op dat er online weinig te vinden is”

Hoezo online

Ga gewoon naar een wintersport- of kleding winkel.

Tip: Hans Textiel (net iets beter dan Zeeman) heeft vaak leuke en goedkope kinder-skikleding.

Maar ook de grote sportzaken hebben partijen kinder-skikleding in alle prijsklassen.

• peter

de reden dat ik de vraag stel is dat de grote sportzaken bij mij in de buurt (Groningen) weinig aanbod meer hebben. Ben dus een beetje gedwongen online te zoeken.

• anne

Die grote intersport boven de media markt ook niet??

• el

Je zou even bij kleertjes.com kunnen kijken, verkopen ook div. merken skikleding ( oa Protest, Gaastra, Roxy) maar ook bv Wehkamp heeft het één en ander. Vaak hebben de grotere sportwinkels met meerdere filialen ook een webwinkel ernaast. Succes!

• peter

weinig, het probleem is denk het koude weer hier in Nederland. Kinderen die normaal niet op wintersport gaan, kopen wel skikleding (de ouders dan).

• Janine

Hallo Peter,

Goede, betalbare skikleding voor kinderen koop ik meestal bij de Decathlon in Amsterdam (Arena). Misschien hebben ze ook een onlineshop, Dit weet ik echter niet.

Ik woon in Groningen en heb nog een skipakje maat 116 in de kast liggen.

Te zien op marktplaats. Laat maar horen of je daar belangstelling voor hebt.

gr Janine