Ik ben op zoek naar ski-kleding voor mijn dochter van 4 jaar. Ik heb al veel gezocht via Google. Het valt mij op dat er online weinig te vinden is. Of ik zoek niet goed. Heeft iemand suggesties??
Kijk op Marktplaats bij sport, dan naar skieen en type de maat in, je wordt er mee doodgegooid, dus keus zat.
Kies voor goed spul, Protest is erg prettig in dragen en valt goed, broeken vallen erg ruim, jassen gewoon.
Misschien handig om 2 delig te nemen, jas met evt een sallopette, dan is het met naar de wc gaan niet zo'n gehannes als een heel pak uit 1 stuk.
Beter is het om de uitverkopen af te struinen: rucanor heeft hele goede en betaalbare skibroekjes, verkrijgbaar bij skizaken, zoals Intersport: ook H&M heeft dit jaar goed spul (als nog beschikbaar in de juiste maat). Zelfs bij de HEMA zag ik hele grappig dingen voor meiden. Perry heeft soms ook leuke dingen. Check ook de lokale Lidl eens voor skisokken en ondergoed.
Online bij H&M, en kijk ook eens bij V&D.
Voor echt topspul ga naar Peak Performance, maar dat is erg prijzig en nog niet in de uitverkoop.
Eigenlijk is het oversp;ul minder belangrijk dan het onderspul: Thermisch ondergoed en een dunne fleece zijn een must.
Hallo Peter,
Goede, betalbare skikleding voor kinderen koop ik meestal bij de Decathlon in Amsterdam (Arena). Misschien hebben ze ook een onlineshop, Dit weet ik echter niet.
Ik woon in Groningen en heb nog een skipakje maat 116 in de kast liggen.
Te zien op marktplaats. Laat maar horen of je daar belangstelling voor hebt.
gr Janine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?