hallo,
wie kan me vertellen in welk gebied ik in oostenrijk moet zijn voor een zo groot mogenlijk skigebied,zonder lang in de bus te moeten zitten tussendoor.
bedankt
Roger,
volgens mij moet je dan naar Skiwelt Wilder Kaiser, http://www.skiwelt.at
Volgens mij kun je (bij voldoende sneeuw) skiënd van Ellmau via Hopfgarten en Brixen helemaal naar Pass Thurn, zonder bus.
Nadeel van het Zillertal is dat het vrij laag ligt en dat je van gebied naar gebied inderdaad bus of Zillertalbahn nodig hebt.
Maar Kaltenbach, Zell/Gerlos en Mayrhofen hebben ieder 150 km aaneengesloten, dus dan zit je in feite alleen aan het begin en einde van je skidag in de bus of de trein.
Inhakend op “Franz Klammer”: aanreizen per auto of met fly/drive, dan ook geen bus nodig!
Viel Erfolg,
Oscar.
Oscar wat jij schrijft klop niet Pass turn ligt in een ander gebied en is niet direkt tebereiken via Brixen en ook niet direkt via Kiwest daar moet je met de bus of lopen naar Skirast daar kom je in het gebied wat aansluit naar pass turn dus niet rechsteeks Oscar schreef:
>
> Roger,
>
> volgens mij moet je dan naar Skiwelt Wilder Kaiser,
> http://www.skiwelt.at
> Volgens mij kun je (bij voldoende sneeuw) skiënd van Ellmau
> via Hopfgarten en Brixen helemaal naar Pass Thurn, zonder bus.
>
> Nadeel van het Zillertal is dat het vrij laag ligt en dat je
> van gebied naar gebied inderdaad bus of Zillertalbahn nodig
> hebt.
> Maar Kaltenbach, Zell/Gerlos en Mayrhofen hebben ieder 150 km
> aaneengesloten, dus dan zit je in feite alleen aan het begin
> en einde van je skidag in de bus of de trein.
>
> Inhakend op “Franz Klammer”: aanreizen per auto of met
> fly/drive, dan ook geen bus nodig!
>
>
> Viel Erfolg,
>
> Oscar.
Ik kan ook Wilder Kaiser aanraden. We verbleven in Elmau en konden vanuit daar het gehele gebied bereiken op de ski (scheffau, Soll, Itter, Brixen) alleen voor Westerdorf zul je de bus moeten pakken (daar zijn wij daarom ook niet geweest). Het is een leuk en gezellig gebied, de pistes mochten wel wat uitdagender zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?