Gezellig gebied in Oostenrijk

• Klaas

Hallo,

Oorspronkelijk wou ik naar St Gallenkirch, daar wil ik trouwens nog altijd naartoe maar de hotelletjes met mijn budget zijn blijkbaar allemaal volzet. Ik heb ook al gekeken in nabije dorpen maar daar heb ik precies niet zoveel zin in. St Gallenkirch lijkt me een gezellig dorp.

Daarom ben ik nu op zoek naar een alternatief voor het gebied St Gallenkirch. Evenveel “sneeuwzekerheid” al kan je dat nooit op voorhand zeggen, en goed te doen voor beginners, aangezien mijn vriendin nog niet echt 100 % begaan is met de sneeuw.

Kunnen jullie mij zeggen welke gebieden volgens jullie in de buurt komen van St Gallenkirch? Graag jullie mening.

Groeten, Klaas

• Schnitzel

Dag Klaas,

Ik kom vrij regelmatig in Silvretta Nova. Persoonlijk vind ik Gaschurn een gezelliger dorp dan St. Gallenkirch. Dus als ik jou was, zou ik daar toch ook eens kijken.

Kijk misschien ook eens naar Warth of Damüls: kleinere skigebieden dan Silvretta Nova, maar ook sneeuwzeker en vrij gezellig, en betaalbaar.

• tante betje

Misschien kun je aangeven wat jij verstaat onder gezellig, dan kan er wat gerichter worden meegedacht. Voor de een is gezellig dat overal op de pisten vanuit de restaurants de muziek van “Anton” e.d. te horen is, of apres-ski tot diep in de nacht, of flaneren in een winkelstraat met allerhande boetiekjes, of juist kinderen op de slee en nergens drukte.

'Ik heb ook al gekeken in nabije dorpen maar daar heb ik precies niet zoveel zin in', wat dacht je te vinden in Sankt Gallenkirch en is b.v. niet in Gaschurn, Gargellen of Schruns?

• Klaas

Je hebt inderdaad wel gelijk.

Ik had gedacht om naar St Gallenkirch te gaan omdat dit juist aan de liften van het Silvretta gebied is gelegen. Dat was eigenlijk de voornaamste reden.

Ik zal al eens kijken in Gaschurn. Weten jullie eventueel accomodaties in Gaschurn of in één van de andere dorpen die jullie zeker willen aanraden?

In ieder geval al bedankt voor het snelle antwoord dat jullie gaven.

• Janine

Wat voor acco zoek je,

hotel of app.

Vorig jaar zaten wij in een leuk betaalbaar app. voor 4 personen (2 slaapkamers) in Gaschurn. Laat maar weten of je interesse hebt

Janine