Vraagje: weet iemand of je in Sestriere een skipas met foto nodig hebt? Wij gaan namelijk met onze dreumes en vrienden op vakantie en willen met twee 1 skipas delen namelijk…
Op deze site staat er niets over:
http://www.vialattea.it/en/prezzi_skipass.html
Ik heb het in de gebieden waar ik was de laatste jaren nog maar heel weinig gezien. Soms maken ze echter een foto met een digitale camera bij de kassa. Als ze zo'n handsfree systeem hebben komt die pasfoto in beeld bij de liftcontroleur. Die daar doorgaans geen aandacht aan besteedt.
Met 2 personen tegelijk op 1 pas skiën zal sowieso niet lukken, want je kunt bijv. niet binnen - ik noem maar een dwarsstraat - 10 minuten 2x door zo'n poortje… dan gaat er een alarmpje af (dus mensen die op deze manier proberen te sjoemelen, door bijv. eerst een persoon door het poortje te laten gaan, pas naar achter doorgeven en dan nog een persoon door het poortje… je bent gewaarschuwd, niet doen!)
Iemand had het laatst per ongeluk met z'n kind. Pas voor de scan, poortje draaide, maar om een of andere reden bleef het kind staan. Nog een keer pas scannen… tuut tuut tuut… er kwam meteen iemand controleren wat er aan de hand was.
Veel skipassen zijn tegenwoordig zonder pasfoto, maar officieel wel persoonsgebonden, maar als je als ouders om en om een dag gaat skiën, snap ik best dat je samen 1 pas wilt nemen voor bijv. 6 dagen i.p.v. 2 passen voor 3 dagen… zal in tarief toch iets schelen, lijkt me.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?