Max Snelheid A3/A9

• Ronald

Hallo Mensen,

Morgen nacht 00:00 vertrekken wij naar Gerlos… Ben even benieuwd of er veel stukken zijn op de A3 van de grens - Nurnberg en de A9 van Nurnberg - Munchen waar geen snelheids limiet is.

Weet iemand of er veel wegwerkzaamheden zijn? Flitsers?

Bedankt voor jullie reactie alvast! En ja don't worry ik rij niet met 250 richting de sneeuw, maar zo 160-170 rijdt gewoon lekkerder dan 120…

Groetjes Ronald

• Ronald

Het lijk wel of iedereen op wintersport is!!!

• rene

hey grappig, wij gaan ook morgen nacht rijden naar gerlos. Alleen iets later. uur of 2. veel plezier en hopelijk goede sneeuw, dan hebben wij het ook hahaha.

groetjess

• rudi

hallo

je kan eens zien op www.verkehrsinfo.de

ik weet uit ervaring dat op de A9 richtin munchen veel beperking is op^snelheid en enkele controles

ik rij ook niet graag over de A3 teveel bochten in de autoweg

ik ga liever via de A61 richting stutgart en dan naar munchen

veel plezier

• Ronald

Mannen bedankt voor de reacties!

Rudi dank je wel! Ja de persoon waar ik mee ga ook wel bekend als Arra is nogal gewend aan deze weg en heb hem zelf ook wel eens gereden. Inderdaad veel bochten ja dat is best jammer. Maar via Stuttgart is toch wel vaak veel file volgens mij…

Rene leuk dat je ook gaat!!! Wij gaan maar een weekend hoor… Wij vertrekken 00:00 uit Haarlem, dus als jij al in Arnhem zit scheelt het nog maar een uurtje ofzo… Wij willen gewoon iets van 9 uur het dorp inrijden en de piste op knallen. We gaan dinsdag middag alweer naar huis, vandaar dat we er dus maar zoveel mogelijk van moeten genieten…

Als je een groep van 11 mannen (we gaan met 2 groepen 1 van 5 mannen en 1 van 6 mannen allemaal uit regio haarlem) ziet in de Cin cin dan kom je maar effe een biertje drinken!

Veel plezier in ieder geval!! Het wordt mooi weer dus helemaal super! Ook maar hopen dat de sneeuw goed blijft!

Ronald

• Arra

Hoi rene,

Wie weet lees je dit nog voor je gaat,

Die Arra waar Ronald het over heeft ben ik, en die kent jou ook persoonlijk! Ook al weet je dat misschien niet! Had al gezien dat je ook naar Gerlos gaat en ook van Sharon gehoord vorige week! Ik ben eigenlijk Arjan van de Anwarter een paar jaar geleden! Weet je vast nog wel! Ik hoop dat ik je in Gerlos weer een keer zie en spreek, op de piste of in de Cin Cin waar we veel te vinden zullen zijn! Sharon komt geloof ik ook nog langs zij ze. Moeten we zeker ff meeten! Ik was met Kerst namelijk ook een week in Konigsleiten en heb haar toen gezien en gesproken, maar veel te weinig!

Hopelijk zien we elkaar, wie weet onderweg zelfs! Fijne vakantie!

Groet,

Arjan

• skiester

A3 heeft veel plaatsen ongelimiteerd. Let wel op een bepaald stuk (ergens bij Limburg - Duitsland) waar je sterk daalt en waar de borden 100 boven links en midden, en 40 rechts voor de vrachtwagens staan. Daar zitten flitsers in de borden die werken!!

• Arra

bij Köln ook flitsers in de borden!

• Ronald

Arra!

Gast heb je de bammetjes al gesmeerd??? Ga straks effe red bulletjes halen voor onderweg…

Ben je nu al vrouwen aan het regelen voor daar??? Wat ben je toch ook een ouderwetse versierder ook… Maargoed mij zul je daar niet over horen klagen…haha

Tot vanavond 23:45!!!! En klaar staan!!!

Skiester nog bedankt voor je antwoord! Ben blij om te horen dat we lekker door kunnen rijden, maar uiteraard wel verantwoord en voorzichtig!!

Grzt Ronald