hulp

• rene

Hallo allemaal, daar mijn vriendin op de alarmcentrale werkt van de ANWB even dit bericht.

Op het moment is het super druk en dan met name met pechgevallen in duitsland. Zorg dat je auto in orde is als je naar oostenrijk vertrekt. Momenteel zijn er wachttijden die oplopen tot 5 uur voordat je ook maar enigszins geholpen wordt.

zorg dat je drinken bij je hebt en dekentjes.

gr. rene.

• Jeroen

Het is vermoedelijk een druppel op de gloeiende plaat, maar een goed advies, hoor!

Veel mensen gaan op pad als de bandenspanning van de winterbandjes en het oliepeil goed is (en zelfs dat vaak niet), maar dit zijn echt heel verstandige dingen om aan te denken (dekentjes, drinken, misschien flink stuk chocolade)!!!

• Claudia

Chocolade?

• brr

Glucose geeft energie aan de hersentjes (zwartboek gezien??)

• Claudia

Nog niet gezien:-)

Staat nog op de dvd

Ik neem altijd Redbull mee, helpt ook aardig

• marlene

Ik neem ook ieder jaar een paar waxinelichtjes mee.

Ik heb hier ooit eens op het forum gelezen dat je met 2 lichtjes je auto een paar uur warm houdt.

Vervolgens wordt ik wel uitgelachen door mijn man en zoon, maar ieder jaar stop ik er toch stiekem een paar in de auto.

• Ronaldski

Niet stiekem doen. Gewoon doen. Ik doe het al jaren als we met de auto op wintersport gaan. Verder ook dekens, eten en drinken bij de hand hebben (zie ook de tip van de ANWB hierboven).

• Claudia

Goeie tip Marlene, ik heb er gelijk een paar gepakt en in de tas gedaan voor vrijdag

• Cees

wat bij de anwb niet op kwam is het meenemen van waxinekaarsjes in een stevig potje houd je auto in elk geval wat op temperatuur vooral als je zolang moet wachten vergeet dan ook deaansteker niet!

• Jeroen

jahaa.. da's lekker joh!

ohja en je kan het ook rustig een paar maanden in je auto bewaren (tot de zomer echt warm wordt)…