aanraden

• chris

Hoi

Vorig jaar heb ik onze reis moeten annuleren,wegens de ziekte van onze jongste ,alles lijkt nu stilletjes terug onder controle te komen .En zou daarom tijdens het paaswekend een weekje nog skivakantie willen .Daar pasen dit jaar laat valt zit ik met de vraag waar ik dan nog een sneeuwzeker gebied vind ,rustige brede blauwe pistes en kindvriendelijk liefst in oostenrijk

alvast bedankt

chris

• rene

dan heb je de volgende optie's:

- hoger gelegen gebieden.

- gebieden met 100% besneeuwing. Al stoppen veel gebieden met besneeuwen zo rond eind maart dacht ik.

- gebieden met een gletsjer in de buurt.

in nederland is het de mei vakantie die begint op 25-4.

Hier op de site is al veel gesproken over de verschillende gletsjer gebieden. Dus gebruik daar de zoekfunctie even voor.

ik ga hier geen opsomming maken van welke gebieden in aanmerking komen ,daar heb ik nu even geen tijd voor. Maar dit onderwerp is vele malen besproken dus er is genoeg over te vinden.

Succes met je keuze.

groetjes rene

• Janneke

De keuze is ruim… kijk eens op www.wintersporters.nl/skigebieden/ideaal

Je vult een tiental vragen in en je krijgt vanzelf een lijstje met gebieden die aan je wensen voldoen.

Succes en veel plezier straks met Pasen.

• anne

Wij gingen vaak ook in de paasvakantie.

Gingen dan naar Hochfugen.

Drie keer gedaan altijd prima gehad.

Uitwijk mogelijkheid is dan nog de Hintertux.

• Ronaldski

Ik ben jarenlang met Pasen met de kinderen naar Sölden geweest. De 1e keer was het 30 graden in het dal, maar op het Giggijoch en op de gletsjers was het nog uitstekend skiën.

Hou er wel rekening mee dat bijna alle Duitsers op goede vrijdag vrij hebben. De week en de dagen voor Pasen kunnen dan enorm druk zijn. In Sölden zakt de drukte meestal aan het eind van 2e Paasdag in. Sommige hotels gaan dan dicht en de bouwvakkers gaan daarna volop aan de slag om hotels en pensions te vergroten of te renoveren voordat met Pinksteren het zomerseizoen begint. Desondanks is er dan nog genoeg keus aan acco's.