Terug uit Schruns

• Jeroen

tsja, da's natuurlijk ook zo wat.

Nooit last van gehad (althans, nooit bewust). Maargoed, dan nog altijd liever een gemoedelijk riviertje (alhoewel deze behoorlijk wild kan zijn) dan een kroeg met stampende après-skiers, hè?

• Janneke

Ziet er naar uit dat je qua weer zo'n beetje hetzelfde hebt gehad als wij in Ischgl: de hele week mooi weer en op oudejaarsavond een vers pak sneeuw. Geweldig he? Voor eind december vond ik het wel een uitzonderlijk mooie week.

• Lennart

Ik heb toen ik nog jong was leren skiën in Silbertal - begon dus zo'n 25 jr geleden en we kwamen daar m'n eerste ski jaren.

Volgens mij waren we de enige NLs in het dorp maar heb er erg goede herinneringen aan over gehouden!

5 jaar geleden nog eventjes geweest maar het gebied is wel klein voor me nu.

• Ernesto

ik zeg ook niets….

volgende week woensdag voor een paar daagjes naar…..

• Jeroen

dat is het mooie ook van Schruns, je kan het in 8,5 uur rijden (vanuit de Randstad)

• Raffie

Hallo allemaal,

Ik typ net in een ander bericht dat we het niet weten, maar inmiddels zijn we eruit…. we willen naar het Montafon gebied willen.

Alleen nu nog even kijken in welk dorp, we willen graag net buiten het dorp met een heeeeeel mooi uitzicht. Huisje moet wel een beetje luxe hebben.

We zullen ook de les nemen ter plaatse en skies huren.

We hebben een auto dus kunnen elke dag een paar minuten rijden is geen probleem.

Wie helpt (weer)…hihihih

Raffie