wegwerp bedlinnen

• Gurbstar

Hallo

Heeft er iemand ervaring met het wegwerp bedlinnen pakket van Husk!? Is dit goed te gebruiken of toch maar eigen slaapzak enz. meenemen.

alvast bedankt voor jullie reactie

• Oscar

Hoi Gurbstar,

ik heb geen ervaringen met Husk, wel met andere organisaties in hetzelfde “genre” zoals Sportura en Bizz Travel (die duurder zijn maar meer kwaliteit bieden).

“Wegwerp bedlinnen pakket”, is dat een grap of zo? Of is dat een nieuwe formule? Please update, de laatste keer dat ik met zo'n BASF (bus-acco-skipas-foodbox)-reis meegeweest, bestond dit prikbord niet eens.

Bij Sportura moesten we destijds aangeven of we bedlinnen erbij wilden boeken. Dat deden we zonder uitzondering, omdat we geen zin hadden om ook nog eens slaapzakken mee te sjouwen in de bus. Wellicht dat als je met eigen vervoer gaat, je dan wel kunt overwegen slaapzakken mee te nemen.

Kwaliteit van het bedlinnen was niet spectaculair, wel voldoende. Slapen deed ik in die tijd toch weinig in die Franse bushokjes. Stond meestal om 6:00 in de ochtend bij monsieur le boulanger met de forfaits du pain die we van Sportura hadden gekregen.

Bij Bizz Travel was het beddengoed wel altijd inbegrepen en van goede kwaliteit.

Misschien in het vervolg iets meer geld uitgeven voor een echt goede reisorganisatie…?

Bon hébergement,

Oscar.

• Gurbstar

hoi Oscar

Bedankt voor je reactie, ben nog geen steek verder gekomen met mij info over wegwerp bedlinnen. Weet nu wel helemaal hoe jij denkt over Husk (hahaha).

• Saskia

Volgens mij is dat hetzelfde spul wat ze in ziekenhuizen gebruiken: met van die hele kleine gaatjes er in.

Voordeel lijkt me dat je zeker weet dat het schoon is. Bovendien is het denk ik goedkoper dan het huren van gewoon linnen. Daarnaast is het voordeel dat je je eigen linnen niet mee hoeft te sjouwen.

Nadeel is dat het volgens mij best een beetje zweterig is.

• K.K.

Hoe doetie 't he?

Kwaliteit Sportura en Bizz Travel in 1 zin.

kwou dat ik die gave had.