Het ziet er dit keer toch naar uit dat ik de Vanoise Express in ga om een dagje in Les Arcs te gaan boarden. Heb echt angst dat dat ding naar beneden gaat storten, helemaal na de metaalmoeheid van de vorige winter waardoor de lift de afgelopen winter niet draaide…
Wie heeft dit reeds eerder gedaan en dus in die lift gezeten, hoe lang duurt het etc? In een eerdere post van mij kreeg ik al de snelste route door om van en naar de Vanoise Express te komen/gaan.
Kootje wist mij te vertellen dat er een skikaartje bestaat welke pisten er allemaal te doen zijn in welk tijdsbestek, iemand ooit dit kaartje onder ogen gehad?
Nou, vrijdag dus vertrekken, zaterdagmiddag zal ik op de pisten staan. Er valt nu en morgen een vers laagje sneeuw, ben erg benieuwd naar de condities en of ik dit keer al wat meer lef in m'n donder heb gekregen zodat ik eindelijk niet meer hoef te steppen op kritieke puntjes :-)
Al met al, ik zie er erg naar uit. Tevens zal ik als het goed is een oud gediende van deze prik tegenkomen in La Plagne. Hij leest regelmatig nog mee maar prikt niet meer veelvuldig, net zoals ik dus.
Voor de overigen die ook eind van deze week afreizen naar hun skibestemming, veel plezier!
groetjes, Nina