Hallo allemaal,
Dagen/weken zijn we aan het kijken wat voor gebied voor ons leuk is, maar we komen er maar niet uit.
Uiteraard van jullie tips gehad, maar ook deze allemaal een ander gebied, wat logisch is natuurlijk. Ik merk wel dat alle “prikkers” erg vriendelijk en netjes zijn, valt me op dat op dit forum/prikbord nog respect is voor elkaar.
Omdat we nu langzaam aan echt willen gaan boeken, moeten we de knoop maar eens doorhakken en een keuze maken. Misschien is het voor ons als beginner die nog nooit op wintersportvakantie is geweest, eigenlijk niet eens zo belangrijk waar we heen gaan, zo was het ook de tip van 1 vd prikkers.
We denken dat we dan ook gaan voor Serfaus en gaan eigenlijk af op jullie ervaringen en advies. Ook de vele zonuren trekken ons enorm.
Nu willen we eigenlijk overal hele dagen sneeuw zien, het liefst ook in hetdal, op wintersport hoort alles wit te zijn.
Onze 1e keuze was met kerst/oud en nieuw, maar ik lees dat dat heel erg druk is en misschien te druk voor ons als beginnelingen. Het liefst zouden we een paar dagen voor de kerst gaan en na de kerst weer terug, 10 of 14 dagen ofzo. We nemen het vliegtuig uit Noorwegen en ter plaatse een huurauto, verder willen we alles ter plaatse huren.
Nu zoeken we dus een luxe app of hotel met 2 kamers, juniorsuite ofzo. Onze zoon is dan 16 en net te jong voor een eigen kamer, maar te oud om bij ons op de kamer te slapen.
Ik heb wel ergens gelezen dat we moeten zorgen dat we niet te ver vd lift afzitten. Wie heeft er goede tips en ervaringen ?
En we moeten natuurlijk skiles nemen, is een 7 daagse vakantie niet genoeg volgens mij, daarom 10 dagen ofzo.
Verder willen we gewoon een goede vakantie en daar kijken we niet op de centjes, betaal liever iets meer dan…….
Wie kan ons helpen ?
Of is er iemand die dit leest en zegt… nee joh ga naar……………?
Ik hoop echt dat we nu eindelijk de knoop eens kunnen doorhakken en kunnen boeken anders hebben we straks 2e keus.
Ik hoop dat jullie willen helpen !
groetjes Raffie vanuit koud Noorwegen