Budgettip St. Anton

• Martin

Ik ben op zoek naar een betaalbaar onderkomen in St. Anton. Hoor al een hoop goede verhalen over dit gebied en wil nu wel eens zelf de vergelijking kunnen maken tussen Ischgl en St. Anton. In Ischgl heb ik een leuk betaalbaar adresje (pensionnetje met ontbijt) en zo iets zoek ik nu ook in St. Anton.

Heeft iemand een goede tip???

• Janneke

Ik weet helaas niets voor je in St. Anton, maar ik ben wel benieuwd naar jouw betaalbare adresje in Ischgl… dacht dat ze daar alleen maar 4 en 5-sterren hotels hadden? Een leuk en betaalbaar pension met ontbijt klinkt goed.

• Martin

Zoals wel meer gasten zoek ik mijn heil net buiten Ischgl. De laatste seizoenen in Nederle, een gehucht tussen Kappl en Ischgl. Je rijdt vanaf daar binnen 10 minuten met de auto naar de lift of je kiest de bus die voor de deur stopt.

Het pension is Haus Allgau van de Fam. Ostheimer. Per mail zijn ze altijd prima bereikbaar, dus als je eens wilt kijken of ze jou een leuke aanbieding kunnen doen, moet je je mail even naar mij sturen. Dan zet ik even wat details op de mail.

Maar nu nog iemand met die leuke St. Anton tip!!

• jacob

Pension Arlenhof, op de rand van St.Anton en St.Jacob

• jacob

Vergelijking St.Anton - Ischgl is overigens makkelijk:

St.Anton is perfect als je van off-piste en buckels en gave routes houdt.

Ischgl voor heel veel rode autobahnen.

Daarnaast is de sfeer in St.Anton authentieker

• roy

Januari 2008 zijn we met 3 personen bij Pension Klingler geweest in St.Anton. Wij moesten 140 euro pp betalen voor 4 nachten inclusief ontbijt. Simpel pension op loopafstand van de gondel.

gr.roy

• Jaap

Hoi,

Ik ben twee keer in ST Anton geweest. 1 keer een week en 1 keer 4 dagen.

We zaten buiten St Anton in een appartement. De eerste keer in Pettneu en de tweede keer in Schnann. Ligt ongeveer 5 en 10 minuten met de skibus van St anton. je moet dus wel van de bus gebruik willen maken.

Allebeide appartementen waren relatief goedkoper dan inSt Anton. In Pettneu hadden we een familie appartement omdat we met 5 personen waren en in Schnann hadden we een kamer met ontbijt.

• Martin

Bedankt voor de tips!

• Joanne

Hallo,

wij zijn in pension Birkenhof geweest, ligt mooi centraal en daardoor vond ik het niet duur, het is kleinschalig met een simpel maar goed ontbijt. De kamers zijn ouderwets maar wij vonden dat geen probleem.

Grusse