@ Skiester - Tchibo skitas

• Janneke

Zo, de Tchibo skitas is met de trein op en neer naar Oostenrijk geweest. Ja, hij is groot, dus ja, er kan veel - heel veel - in. De inhoud van die tas is nog groter dan mijn gewone koffer (die, wanneer hij min of meer tjokvol is, zo'n 20 kg weegt).

Ik had behalve mijn ski's en stokken ook mijn skischoenen, snowboardschoenen en helm er in, en nog wat skikleding (en toen was hij nog maar half vol). Maar daardoor was die tas loodzwaar en eigenlijk niet meer te hanteren, ondanks de wieltjes.

Bovendien is het materiaal niet erg sterk, want door wat heen en weer geschuif in het bagagehok (door andere treinreizigers…. aboehoe) zijn er zelfs gaten in gekomen.

Ik ga eens kijken hoe Tchibo reageert op die gaten, en anders zal ik mijn verzekering maar eens aanspreken. Balen dus.

Afijn, de skitas ziet er leuk uit, maar is eigenlijk veel te groot, en daardoor dus niet zo praktisch. Dus de volgende keer toch maar weer mijn gewone skihoes, en de schoenen apart.

• anne

tip nr 1 reisverhalen voor Floortje

• Janneke

Hi Anne, mijn reisverslag moet nog komen hoor, maar omdat er eerder een topic over deze skitas is geweest en Skiester gevraagd had hoe die was, heb ik er maar even een apart topic van gemaakt, dan kan ik dit verder uit mijn reisverslag weglaten.

PS. Deze skitas kreeg tijdens onze vakantie onmiddellijk de naam “bodybag”… zo groot is 'ie dus. Gelukkig ben ik heelhuids weer thuisgekomen, maar anders hadden ze me in deze tas kunnen vervoeren…

• skiester

Ja er kan veel in! Maar ik vind hem wel ideaal: bij mij gaat ie boven in de skibox dus heeft ook minder te lijden. Scheelt een hoop geschuif in die box. En een hoop gesjouw als in February de hele boel in Tasch de auto uitmoet om te worden vervoerd naar het hotel in Zermatt.

Morgen ga ik nog een dagje op en neer naar Flims vanuit Zürich. Manlief heeft zijn boardschoenen in hotel laten staan, dus - ach wat vervelend - moet ik even terug met mijn zoontjes waardoor we nog ene extra dagje kunnen skieen. Kunnen we alvast wennen hoe het voelt om in Zürich te wonen!! :D:D:D

Maar iig ga ik dan de tas gebruiken om de hele zooi naar het dalstation te krijgen. Dan is het wel weer makkelijk dat ie dun is, want dan kan ik hem opvouwen en achterlaten in Morris' vakje in het kinderhort.

• Jojanneke

Hallo allemaal,

Door een stomme fout van Tchibo is mijn bestelling niet doorgekomen en heb ik nu mijn tas niet. Net nu die uitverkocht is! Grrr.

Is er iemand die em 2e hands wil verkopen?

M.v.g. Jojanneke

• Janneke

Hi Jojanneke, mijn tas heeft een paar gaatjes opgelopen en is dus een klein beetje beschadigd, maar als je dat niet erg vindt (of handig bent met naald en draad), kun je ‘m evt. voor een gereduceerde prijs van me overnemen (’t is verder een prima tas, maar ik vind hem zelf net iets te groot)… ik hoor het wel.

Groetjes, Janneke

• Jojanneke

Hej Janneke,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik zal er even over denken. Wat is je woonplaats?

Groetjes, Jojanneke

• Janneke

Hi Jojanneke, ik woon in Utrecht. Ik zal dit weekend wel even een fotootje invoegen, dan kun je zien hoe het met die beschadiging zit.

• Jojanneke

Oke, bedankt alvast.

Je hoort nog van me!

• Janneke

Hi Jojanneke, hier een foto van de skitas. Als je interesse hebt, hoor ik het wel.

Groetjes, Janneke