Wir haben Ischgl überlebt!

• Janneke

Net terug van een weekje Kappl/Ischgl… verslag volgt binnenkort, maar alvast in het kort: een super week met elke dag een strak blauwe lucht, stralende zon, en overdag temperaturen tussen -3/-12 graden zodat de sneeuw goed bleef liggen en de pistes van prima kwaliteit waren, en meer après-ski vertier dan ooit tevoren. En op oudjaarsnacht nog een kadootje van 10 cm verse sneeuw.

Kortom: we hebben een fantastische vakantie gehad… nog een kleine 2 maanden en dan gaan we weer!

Verslag volgt zodra de foto's zijn geupload. Voor nu: iedereen alsnog de beste wensen, en dat 2009 een mooi, goed en gezond jaar mag worden!

• Olga

Dat ziet er super gezellig uit!

Ik kijk uit naar je verslag hoor!

Misschien ben ik zelf wel een zeikerd en te voorzichtig, maarruh, heb je aan je vrienden gevraagd of ze het ok vinden om met hun snuffert op internet te staan?

Olga

• Janneke

Olga, je hebt helemaal gelijk hoor, maar gelukkig doen mijn vrienden hier niet zo moeilijk over… ze hebben deze foto zelf ook op internet staan.

• Olga

Prima dan!

en het is werkelijk een heel gave foto!

Wij zoeken ook om eens met een groep op ski-vakantie te gaan, maar iedereen die we vragen/uitdagen, heeft altijd wel wat om af te laten weten…

We zijn een keer met zessen geweest, 3 broers en partners, dat was gezellig (vooral in ons pension) ondanks dat ieder stel skieënd meestal zijn gang ging.

• Arjan

De verwachtingen voor dit verslag zijn hooggespannen Janneke

Ik denk dat Janneke ook op de foto staat, maar wie ?

Ik gok op “Immer Frei” ;)

• Janneke

Fout gegokt. :D

Ik kan je alvast verklappen dat die skihesjes ons (en anderen op de piste) ontzettend veel lol hebben opgeleverd.

• atomic

Dat was geen gokken van Arjan, maar wishfull thinking ;)

• edwin

Wat zien jullie er gelukkig uit daar in Ischgl!

Ben ook benieuwd naar je verslag.. eind maart sta ikzelf weer op de pistes Ischgl, maar ik heb nu al zin.

Groet, Edwin

http://www.snowrepublic.com