Aan Helmadviseurs

• Mirjam

De helmen voor de kinderen gaven me een beter gevoel en meer innerlijk rust!

Voor een onbezorgerder vakantie zeker doen!

• Karin

Leuk om te zien dat ze zoveel plezier uitstralen! Dat is toch al genieten :D

• nancy

heb jij je kinderen ooit zonder laten skien dan??? in alle lessen was het bij ons verplicht!

Heb ook dit jaar weer geen kind zonder helm gezien….

Je jongens hebben er zin in, leuk om te zien!!

• tim

Super dat ze een helm op hebben… denk alleen dat de helm van het linker manneke een beetje te groot is! Oppassen

• Mirjam

Eerlijk gezegd ja Nancy vorig jaar 2 keer een week! Ze waren wel steeds bij ons in de buurt! Risico loop je altijd wel ergens, maar veiliger is het wel! Nu gaan de kinderen meer alleen en gingen lessen en denk ik dat we een goede beslissing hebben genomen!

• Snowzone

Als je zoals de linker de sluiting over je kin kan halen zit de helm dus niet strak genoeg en heeft het dus minder nut. Op het 1ste gezicht lijkt me dat de helm van de rechter ook wel wat strakker kan

• Ski Ilse

De helm moet ook goed passen, dan is die wat veiliger, lijkt me.

• rene

Ik dacht dat je je helm gewoon helemaal rond moest kunnen draaien op je hoofd hoor :):):)

groetjesss

• Helga

Heb je zelf ook een helm? Goed voorbeeld doet volgen :-)

• Mirjam

Hoi Helga, je hebt hartstikke gelijk! De volgende generaties worden verstandiger door goede invloed van mij! Ik heb zelf een hekel aan toeters en bellen om mijn hoofd, het belemmert mijn zicht in mijn vaart, waardoor ik een gevaar voor anderen wordt!

De helmpjes zijn overigens door een verhuurder in Ellmau aangemeten (mag geen reclame maken)!