zoek wel een skiklas voor de 3 jarige uit waar ie ook naar binnen kan, dat is belangrijker dan NL talige les. Mijn 3 jarige heeft afgelopen week nl geweigerd om zelfs skischoenen aan te doen en te skieen, en hij zat in een groep die 1 uur binnen speelde en 1 uur skiles had: hij bleef de hele tijd binnen en dat kon ook. Overigens heeft hij het er 2 maanden over gehad dat ie ging skieen, het is een sterk mannetje, maar puntje bij paaltje was het NEE. Gelukkig heeft ie heerlijk binnen gespeeld in een kinderhort en was helemaal gelukkig toen we hem vertelden dat ie echt niet hoefde te skieen. Zo zie je maar!
Ik zag overigens in die zelfde groep nog een paar 3 jarigen die wel heel zielig buiten stonden te huilen. Ik heb ook 2 jarigen op de piste gezien die al aardig krabbelden. Elk kind is anders, en ga er dus niet vanuit dat die van jou wel gaat skieen. Heb dus iets achter de hand. Overigens waren er geen NL talige juffen maar da was geen probleem: grappig genoeg verstond ie prima Zwitserduuts en geen Duits