kerstdrukte

• atomic

Dagelijks kijk ik even op het weblog van 123_456 die vanuit in Les Menuires dagelijks updates geeft. De volgende foto geeft de kerstdrukte goed weer:

http://www.flickr.com/photos/123_456/3148325820/in/set-72157611792971859/

Ik heb het eind januari of half maart nog nooit zo druk gezien. Dan kan je tijdens de vakanties toch beter een minder druk gebied uitzoeken.

• Saskia

Tis idd vreselijk, die drukte. Als ik die rij zou zien zou ik al afhaken.

Ik vermoed dat er veel Fransen en locals tussen zitten die de gunstige kerstdagen gepakt hebben en even een paar dagen vrij hebben genomen om te gaan skiën. Bovendien is het zo te zien prachtig weer. Dat alles bij elkaar opgeteld zal deze drukte veroorzaakt hebben.

Het zijn wel kleurige plaatjes zo!

Groeten, Saskia

www.snowrepublic.com

• Chris (die andere)

Ziet er idd vreselijk druk uit.

Echter, dit soort rijen is vaak ook maar tijdelijk.

Ik ben de laatste jaren vanwege de kids genoodzaakt om met de krokus te gaan.

Dan heb je soms ook dit soort rijen met wachtenden.

Maar in werkelijkheid sta je daar misschien tien minuten.

En dat soort rijen heb je vaak alleen tijdens “spitstijden”.

Bijvoorbeeld s' morgens rond half tien bij de dalstations.

Een half uurtje later of eerder gaan en je hebt nergens last van.

Kortom: het ziet er erger uit dan het meestal is.

• Helga

Dit is wel heel een heel erge megarij…… Ik zou ook afhaken en eerst een uurtje in de zon gaan zitten ofzo….

• Oscar

Valt best mee, heb wel erger meegemaakt, zelfs erger dan deze foto:

1. Ik was niet de laatste in de rij

2. Dit was buiten het hoogseizoen

3. Binnen gaat de rij ook nog een heel stuk door.

groeten,

Oscar.

• Helga

Ik vind die rij van Atomic toch echt wel langer als jouw gefotografeerde rij (tje) :-)

• marlene

Oeps, onze buren zitten nu in LM. Ik hoop voor ze dat het meevalt inderdaad.

Ik moet eerlijk zeggen dat wij zulke rijen eigenlijk nooit meemaken. Zelfs de Sella Ronde niet.

• Raffie

shockkkkkk

wow als ik dit zie… oeps dat wil ik echt niet.

Ik wil niet eens naar de efteling omdat men daar langer dan 30 min. wachten. Ik heb er echt een grote hekel aan om te staan wachten.

Dus dan toch maar buiten de kerst gaan skieen…. misschien Januari of Februari een betere tijd om te gaan skieen ?

Raffie

• nick

Ik was vorige week in Les Arc, daar viel het mee met de drukte, veel minder druk dan in de crocus.

• JW

Het moet wel heel gek gaan voor ik bij zo'n rij aansluit !

Ik zou allereerst kijken of er alternatieven zijn. In dit geval richting Masse. Grote kans dat het daar wat rustiger is. Eventueel daarvandaan doorsteken naar VT (niet naar La Croissette, want dan kom je geheid weer in die drukte !).

En anders tijd voor een terrasje ot die rij weer (bijna) weg is.