Sneeuw in 78/79

• Mwah

Zie onderstaande link…..vooral de eerste foto is wel aardig…..lekker op weg naar wintersport :-)

www.wetteronline.de/wotexte/redaktion/fotostrecke/2008/12/29_sk1.htm

• Karin

Zo!! Dat was nog eens een winter.

• Marinus

Ben toen nog lopend door die prut naar school (Havo) geweest, om er achter te komen dat er geen enkele les door ging.

Marinus

• Pien

Ik heb die winter op de stoep geschaatst (op van die ijzertjes, ben ietsje jonger dan Marinus dus)

• Marinus

Brugklaspieper was ik toen, is mijn dochter volgend jaar :-)

Wat gaat de tijd snel.

Marinus

• Helga

wauw……. Ik kan mij er zelf niet zo heel veel meer van herinneren, was ook pas 4 jaar :-)

• Sergio

Ken deze winter alleen van de verhalen. Ben die winter geboren maar wel leuk om die plaatjes te zien.

ciao Sergio

• paula

ook wij waren ingesneeuwd. en inderdaad op straat schaatsen. geweldig:D

Ik denk dat ik vanavond nog even naar de plaatselijke ijsbaan ga heb ik in ieder geval op natuurijs gestaat in 2008

• Ronaldski

Ik kan mij die winter prima herinneren. Met de trein van Hilversum naar Zoetermeer duurde 4 uur door uitgevallen treinen, treinstellen die niet gekoppeld konden worden of juist niet ontkoppeld, bevroren wissels en eenmaal aangekomen op de bestemming wilden de deuren niet opengaan.

• kootje

Ha,ha, onze jongste is toen geboren. Nu realiseer ik me pas waarom hij zo gek is op de wintersport.