Skigebied maart met kinderopvang

• CHAN

Hallo,

Wij zijn vrijdag terug gekomen vanuit Serfaus. We hebben een fantastische week gehad, sneeuw, zon, mist, maar vooral goede sneeuw.

Nu willen we in maart nog een keer een week gaan skiën, maar liever niet naar hetzelfde gebied. We hebben een dochter die in maart 18 maanden is, dus we moeten wel opvang hebben. In Serfaus was dit perfect.

Kennen jullie gebieden die hoog genoeg liggen zodat we in in maart nog kunnen skiën, maar waar ook een goede opvang voor kinderen is zolas in Serfaus?

hopelijk kunnen jullie me helpen bij het zoeken naar een goed gebied.

@ skiester Heeft Engelberg ook een goede opvang en is het skigebied wel een beetje uitdagend?

groeten CHAN

• bBagheera

Les menuires heeft in croisette kinderopvang vanaf een paar maanden.

• christophe

cavallino-bianco.com

goed geregelde kinderopvang in het hotel.

val gardena is een heel tof skigebied, en bij uitbreiding de dolomieten zijn super.

alleen ski je er nooit op grote hoogte. ik prefereer januari in de dolomieten, maar ik ben de weerman niet…

anderen die hier prikken zijn later in het seizoen geweest en waren toch zeker niet aant klagen, integendeel.

• GP

Zie mijn bericht Dachstein-west. Sorry is als een aparte topic geplaatst.

• kootje

Chan schreef:

“Wij zijn vrijdag terug gekomen vanuit Serfaus. We hebben een fantastische week gehad, sneeuw, zon, mist, maar vooral goede sneeuw.”

Deze bombarderen we voorlopig als het kortste reisverslag. ;-)

• tim

Kinderopvang in Zell am See

http://www.sport-alpin.at/skischule_niederlande/ski/mini.htm

Er ligt in Zell am See zo veel kunstsneeuw, dat houdt wel tot en met maart en anders heb je de gletsjer in Kaprun nog.

• skiester

Kinderopvang in Engelberg was in het hotel Edelweiss. Prima geregeld. Nadeel is wel dat het skigebied aan de andere kant van het dorp ligt dus je zit niet dichtbij je kind.

Hier in Flims zit de kinderopvang bij het dalstation en dat is prima (Kinderhort). Flims gaat tot 3000 meter en zou hoog genoeg moeten zijn. In het Alpenhotel hebben ze ook veel faciliteiten voor kinderen, zoals kinderstoelen, een apart kinderdiner etc