welke crisis?

• Arjan

Gosh, we worden harder geraakt dan ik dacht

• Marinus

Mhoa, ik zit in een uitzoderlijke situatie waarbij ons bedrijf een torenhoge schuld heeft en ook nog eens afhankelijk is van de automobielindustrie. Dit is niet tekenend voor de rest van de NL economie.

Marinus

• Arjan

en daar bovenop woon je ook nog eens in Emmen…….

• Marinus

Ja, maar in dat gat werk ik al lang niet meer…

Beetje zuidelijker zoeken.

Marinus

• roel

'christophe' de waarheid kwetst

Al jaren is tss kerst en nieuwjaar alles vol in de dorpen met een straal van 10 km rond de pistes. Ik boek altijd van een jaar van tevoren voor deze periode, sommige hotels zijn dan al voor de helft volgeboekt. Voor goede een last minute ben je toch wel te laat. Tenzij je in een boerengat ergens 20 km van de pistes nog een stal vindt :-). Of een formule 1 hotel langs de autoweg voor een midweekje.

Crisis:

De crisis begon bij ons pas eind september. Pas in de loop van oktober op gang te komen . Toen waren al heel wat skireizen geboekt.

Zeker tussen kerst en nieuw is iedereen er met de kippen bij.

De laatste plaatsjes zijn in de loop van november en december ingepikt, door wintersporters die droomde van de mooie sneeuwplaatje die heel europa rond ging… .

• christophe

ironie is een begrip dat blijkbaar niet tot jouw vocabulaire hoort…

hou uw belerend gezaag voor iemand anders, wil je? :Z

en ga nou maar snel boeken voor volgend jaar…

• DooV

Probeer je in deze tijd te melden met de namen Josef en Maria.

De dienstdoende herbergier wil natuurlijk niet weer 2000 jaar te kakken staan en biedt vanzelf zijn eigen bed aan.