welke crisis?

• christophe

ben @!#$ al 3 gdn lang half europa aan ‘af mailen’, en vind nix om er eve tss uit te gaan.

over welke crisis heeft men het in de media?:?

ik zou op de bonnefooi gaan, maar met 2 kleine apen weet ik het niet zo goed.

pftttttttttt…

• Paskal

Tja, dan wordt het toch weer Landgraaf ben ik bang ;)

Suc6 met zoeken!

• roel

Het lijkt een beetje raar, maar eigenlijk heel normaal:

Tussen Kerst en Nieuwjaar heeft bijna iedereen vrijaf en daarmee is het zowiezo al druk overal. Nu dat iedereen wel weet dat er meer dan genoeg sneeuw ligt in de Alpen (vanaf november al), is alles reeds ‘volgeboekt’. Het mooie weer laten ook de locals niet in de zetel liggen… .

• Arjan

Hoeveel mensen in Nederland hebben nu eigenlijk door de kredietcrisis hun baan verloren ? Momenteel niet zoveel dacht ik, dus iedereen doet nog steeds de dingen die ieder jaar worden gedaan. Zeker nu er zoveel sneeuw ligt

Dit is de drukste tijd van het jaar, alles zit propvol. Mijn enige tip: 2 hotel kamers in Montreux Zwitserland, kijk maar even op booking.com. Suisse Majestic hotel is prima. Vanaf Montreux rijd je in 15 kilomer naar Leysin en kunnen de ski's onder

Je zit dus niet midden in een skigebied, maar in een stad er net buiten en je rijdt dagelijks op en neer

• christophe

solliciteer jij naar een pak rammel?:-)

• Arjan

Geld moet rollen Christophe, zeker voor iemand die nog even last minute tussen Kerst en Nieuw Jaar met z'n kids naar the place to be wil, moet dit allemaal toch geen probleem zijn ? Ach, als het financieel toch niet lukt kun je altijd nog naar Centre Parcs

• christophe

ik meende dat ik gereageerd heb op ‘roel’ ;-)

die ff droog zout in de wonde komt strooien…

overigens dank arjan voor de hulp, maar als ik niet in het dorp zelf zit, dan ga ik niet. ik wil ook sfeer opsnuiven. ik ga niet in het ‘steriele’ montreux zitten met de kinderen. trouwens, ik vind er zelf nix aan…

zo heb ik ook van ‘toerisme engelberg’ een aanbieding gehad langs de autobahn naar het zuiden op 25km van engelberg zelf…sorry, wat the hell moet ik daar uitrichten?

enne centerparcs? als je me kende stelde je de vraag niet. tis je vergeven…

• Marinus

Arjan schreef:

>

> Hoeveel mensen in Nederland hebben nu eigenlijk door de

> kredietcrisis hun baan verloren ? Momenteel niet zoveel dacht

> ik,

50 - 60 man bij ons in Nederland, wereldwijd een 500 - 1000 gok ik, maar wij leveren dan ook 80% van onze omzet aan de automobiel industrie :-(

Maarre ik heb mijn baan nog en pas me helemaal niet aan.

> 50% van het NL binnenlands product wordt gegenereerd door de consument, dus als we ons een crisis aanpraten, dan krijgen we er ook een.

Marinus

• Arjan

Okay Marinus, maar die 50-60 man zijn waarschijnlijk uitzendkrachten ? Niet echt de big spenders…..

Ik bedoel, iedereen bij Fortis, Abn, Staalindustrie, Daf, etc, etc heeft z'n baan nog, op wat tijdelijke contractjes na. Dus kunnen mensen nog steeds geld uitgeven en dat doen ze ook volgens mij

• Marinus

Arjan schreef:

>

> Okay Marinus, maar die 50-60 man zijn waarschijnlijk

> uitzendkrachten ? Niet echt de big spenders…..

Allemaal HBO+ waarvan 50% design engineers op universitair nivo….

Marinus

Assumption is the mother of all @!#$ ups