Naast mijn ski-vakanties naar Val Thorens en La Plagne ga ik samen met Marcel de Skier (volgens mij post hij hier ook wel eens) in januari nog een weekend skiën. Eigenlijk willen met zo'n 4 personen gaan dus we zijn nog op naar twee reisgenoten.
Wie zijn wij?
Paskal: 35 jr, woonachtig in Helmond en zo'n 10 jr ski-ervaring
Marcel: 38, woonachtig in Baarn en zo'n 15 jr ski-ervaring
Ski-beleving
We gaan voor het skiën en we houden van redelijk wat km maken, maar ook op zijn tijd van een relaxmoment op een terrasje. Zwaar après-ski is niet aan ons besteed, maar een biertje in de bar hoort er natuurlijk bij
Onze planning
Vetrek wo.avond 21 jan, do t/m ma skiën en ma. de 26e in de loop van middag weer huiswaarts. Eventueel kun je di. dus weer fysiek op het werk aanwezig zijn
Ik heb eigen vervoer beschikbaar in de vorm van een BMW 540 touring met ski-box dus dat moet lukken met 4 personen….. De kosten voor het vervoer worden gedeeld.
Gebied
Eerlijk gezegd is het mij om het even zo lang het maar niet al te klein is. Marcel kwam met de opties Avoriaz (mooi groot in L. P du Soleil) of de gezelligheid van St. Anton in Oostenrijk. Geboekt is er nog niet, maar dat willen we begin januari doen.
Oh ja, Marcel en ik kennen elkaar ook nog niet dus vrees niet dat je tussen twee hechte vrienden terecht komt.
Spreekt bovenstaande je aan en heb je zin om mee te gaan met ons stuur mij dan een mailtje. Overige vragen kun je hieronder ook kwijt en tips/hints mbt de genoemde ski-gebieden zijn uiteraard ook van harte welkom! Belerende