Hoi allemaal,
Ten eerste mijn excuses dat ik niks meer heb laten horen, ik lees nu pas dat na mijn laatste bericht (over het feit dat er zoveel sneeuw was gevallen en dat ik hier in hotel Plan de Gralba permanent woon) nog behoorlijk wat reacties zijn gekomen en dat Richard nog een keer speciaal een nieuw onderwerp voor me had geplaatst.
Heb een nogal naar virus opgelopen, waardoor ik een tijdje niet achter het internet heb gezeten. Het gaat nu weer beter met me hoor trouwens.
Zoals jullie ongetwijfeld weten is hier enorm veel sneeuw gevallen de afgelopen tijd. Het is zo bizar, sinds een paar dagen sneeuwt het pas niet meer eigenijk, terwijl hier normaal over het algemeen heel veel de zon schijnt. De pas is overigens niet dichtgeweest en we konden al die tijd nog steeds het dorp bereiken.
Vandaag was overigens een supermooie dag met een stralendblauwe hemel.
De sneeuwcondities zijn nog altijd uitstekend, ondanks het feit dat het een paar dagen gedooid heeft.
Een tijd lang was er een hele grote kans op lawinegevaar, waardoor voor het eerst in de geschiedenis het wandelpad van Selva naar St. Christina gesloten was. Overigens weet ik niet hoe het op het moment gesteld is met de lawinekansen…
Hierachter vlakbij het hotel is vorige week ook een flinke lawine naar beneden gekomen, overigens hebben wij daar niks van gemerkt.
Nou, ik hoop jullie weer een beetje op de hoogte te hebben gebracht en mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik ze graag, ik ben vanaf nu weer vaker hier te vinden!
groetjes Anne