Restaurants Laax

• skiester

Die vraag hieronder bracht mij op het idee: kan iemand mij vertellen wat de leukste piste-restaurantjes (met bediening liefst) in Laax e.o. zijn. Ik kan me nog herinneren dat Curnius leuk was van 10 jaar geleden, maar is er iemand die recentere info heeft?

• Ewald

Vorig jaar kwamen we op de laatste dag bij restaurant Runcahöhe en dat was erg leuk (en goed).

Je neemt de dalafdaling vanuit Nagens naar Flims (piste 18, rood) .

Aan het einde van nr. 18 (gaat op dat punt over in 10, blauw) gaat een wandelpad naar rechts. Even vaart houden ien je redt het precies. Middels een ski-/wandelpad kom je ook makkelijk weer op de blauwe 10 en die gaat naar het dalstation van Flims. Het wordt aangegeven maar je moet wel even opletten.

Vorig jaar hingen er meerdere grote pluche beren in de omringende bomen. Ben wel benieuwd of ze er nog hangen.

• Rogier

Bij crap sogn gion zit een restaurant. Niet super sfeervol, maar wel serieus goed eten met bediening (iig ivm andere pisterestaurants in de Alpen)

• Ewald

Oh ja, bij Alp Nagens was het ook wel goed eten. Niet al te druk en een leuk muziekje …dus GEEN hoempapa und Anton.

• skiester

dank! dat zijn precies het soort tentjes dat ik leuk vind (net ff van de piste af). Die gaan we opschrijven! jammer dat het de laatste dag was, maar ja beter dan dat je het helemaal niet had ontdekt. Reserveren nodig?

• skiester

heb trouwens een link gevonden op de website:

http://www.laax.com/flash/index.php?#/de/skigebiet/skigebiet_gastronomie

En alles wat je aanklikt ziet er eigenlijk wel leuk uit. Lijkt wel of er bijna geen vreetschuur kantines zijn, of is het gewoon erg mooi gefotografeerd????

• Rogier

Ik had het over Capalari

• Ewald

Ach, 14 januari gaan we er weer 3 dagen skien dus we hebben een herkansing….

• Ewald

Klopt wel aardig. Echt veel grote vreetschuren zijn er niet. Het restaurant bij de Vorab-gletscher is wel aardig groot.

Nog een tip: Schneebar Alp Ruschein (helemaal links op jouw kaart) is ook wel geinig. Het eten is erg simpel maar de plek vergoedt veel.