Het slechte nieuws: mijn teen is gebroken.
Het goede nieuws: zoveel mogelijk op schoenen lopen met onbuigzame zolen… skischoenen??? ;-)
En blijkbaar hoef je niet in het gips.
Je moet er toch niet aan denken dat je een gipsvoet in je skischoen moet zien te krijgen!
Beterschap en hopelijk verpest het je ski-plezier niet!
En als je onverhoopt toch in het gips moet, wees dan wel zo wijs om meteen even de zool van je skischoen mee te laten gipsen….
Olga
Dat is al algemeen bekend in het land:
“..Hoe het gebeurde: gehaast douchen en aankleden. Een vlek ontdekken op mijn spijkerbroek die ik er even snel wilde afhalen met een babydoekje, me weer omdraaien en vol blijven hangen met het kleine teentje achter de poot van de commode…”
Levensgevaarlijk, die commodes :o
Sterkte !
nee dat klopt, daarom schreef ik gisteren gekneusd (toen wist ik het nog niet zeker). Om nou zelf te gaan gillen dat je teen is gebroken…. Maar ach, tape en gaasjes zijn in huis - net als de Ibuprofen - , en gelukkig hoefde ik de zool van mijn skischoen niet mee te laten gipsen (wel een goed idee…. dat zou toch wel de best passende skischoen zijn… )
Ik heb ook mijn skischoen gepast en het gaat. In en uit is erg vervelend… Dat wordt rustig cruisen deze vakantie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?