Heb ik weer......

• MV

In wat een leuke maatschappij leven we toch he!!

Word ik zaterdagmorgen wakker gebeld door mijn buurman……wat denk je wat ie zegt? Waar is jouw bus?Ik zeg hoezo?Nou zegt ie,hij staat er niet meer!!!

Hebben ze g*dver de g*dver mijn bus gegapt!!Mijn mooie VW Transporter T5 van 2007! weken voor we naar Oostenrijk gaan,net winterbandjes erop gelegd,alles noor niks geweest!!

Volgens mijn autobedrijf zie ik hem nooit meer terug……

Nu moet ik verplicht met de Seat Leon van mijn vrouw.Weer behelpen met 2 kleine kids! Maarja,ben ik ieder geval wel blij dat we nog kunnen gaan.

Het zal je een dag voor vertrek gebeuren,bus volgeladen en dan s'nachts willen vertrekken……..

Dus mocht iemand een zilveren VW Transporter zien rijden met kenteken 86-VKL-9 met verlengd chassis geef effe een seintje.

Verder iedereen goeie dagen en veel sneeuwplezier.

Gr Marcel

• Richard I

Dat is flink balen zeg! Die bus zal ondertussen wel ergens in een ver buitenland rondrijden. Ik zou me inderdaad geen illusie maken dat je die nog terug ziet.

Hopelijk ben je goed verzekerd. En gelukkig heb je alternatief vervoer.

Ook veel sneeuwplezier gewenst.

• Helga

Dat is K*T zeg!!!! ik kan me je reactie helemaal voorstellen! irritant man.

wens je toch een fijne vakantie (gelukkig hebben jullie nog een auto achter de hand)

• K.K.

Hi Marcel,

Lekker K met peren iig sterkte.

Ik denk dat dit hem is:

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=&ie=UTF8&ll=52.071118,23.646183&spn=0.002021,0.004554&t=h&z=18

Mn auto is ook wel eens gejat. wel wat eerder. Ik een maandje gewacht voor de

verzekering daarna gauw een nieuwe besteld en op winterbanden laten afleveren

om er direct mee op wintersport te gaan.

K.K.

• MV

Zijn ook wel blij dat we een wagen achter de hand hebben.Alleen nu is het meer passen meten he,normaal was het;hup achterdeurtjes open en laden maar!

Maarja dat maar paar stringetjes!! minder meenemen he!!Maar mijn boardje moet wel mee! En natuurlijk de slee voor mijn jongens.En als er nog genoeg ruimte over is mag mama ook mee!!(Ben blij dat ze dit niet leest!)

Gr Marcel

• MV

Ja ik moet ook een maandje wachten maarja dan ben ik onderhand alweer terug.

Gaan de 17e weg en de bus is de 20 e(december) gegapt.

Dus ja……we zien het wel.

Gr Marcel

• Bert

Volgens mij, maar ik ken de voorwaarden van jouw polis natuurlijk niet, heb je in die tussentijd recht op vervangend vervoer.

Sterkte. En natuurlijk zaken die je niet persé nodig hebt thuislaten ;-0

Gr

Bert

• Desiree

Hallo Marcel!

inderdaad errug vervelend! Wordt toch een nieuw busje kopen vrees ik. Bij ons werd een paar jaar geleden de caravan gewoon voor de deur weggejat!!!! inkl. inhoud, aangezien we dus 5 uur later wilden vertrekken!!!!!!! Wat je dan voelt, is onbeschrijflijk. De politie vond hem terug op een zigeunerkamp, maar kregen geen kans hem terug te krijgen…………… Gelukkig betaalde de verzekering goed, en we kregen een nieuwe caravan ter beschikking. Maar goed, je kleren en alles is weg!

succes ermee!

groeten

Desiree

• rene

De T5 van een collega van mij is ook gestolen, al een paar maanden terug, nooit meer wat van gezien of gehoord.

staan er blijkbaar bekend om. hoe triest het ook is.

gr. rene

• Janneke

Zijn ze nou helemaal besodemieterd! Maar hoe vervelend ook… die auto is vervangbaar. Gelukkig lagen niet al je wintersportspullen er al in. Balen hoor. Maar laat je vakantie er niet door bederven, straks gewoon genieten hoor!