AAUW

• marlene

Vasttapen aan de teen ernaast. Dan komt alles goed.

• skiester

dank voor alle meeleven en tips. Die van de Ibuprofen had ik ook al bedacht en ik heb het vastgetapet aan mn 2de teen (of de 4e, tis maar net hoe je het bekijkt). Het is pijnlijk bij het lopen maar ik hoop dat de skischoen gaat werken. In ieder geval kan er niemand op mijn teen gaan staan met die schoenen aan! Zou ook gebroken kunnen zijn, maar heeft toch geen zin om foto te laten maken: de teen staat recht (zover dat kan voor zo'n krom garnaaltje), dus zou hoogstens een scheurtje zijn.

Hoe het gebeurde: gehaast douchen en aankleden. Een vlek ontdekken op mijn spijkerbroek die ik er even snel wilde afhalen met een babydoekje, me weer omdraaien en vol blijven hangen met het kleine teentje achter de poot van de commode…

• Janneke

Goh, dat de poot van die commode niet gebroken is. :D

Maar foto of geen foto… zo'n dokter kan er toch weinig mee. Die van mij bleek gebroken (nee, niet mijn dokter, mijn teen), maar werd ook alleen maar ingetaped (en staat nu rechter dan de rest van mijn tenen, haha).

Je skischoen aantrekken zal wel pijnlijk zijn, maar daarna kan niemand je nog wat maken!