AAUW

• skiester

NIET cool. Heb vanochtend mijn kleine teentje gekneusd: doet echt onwijs pijn! Hij ziet er ook wat paars uit. Ik hoop dat ik wel kan skien zaterdag!! :(

• Marinus

Tape & Ibuprofen :-)

Sterkte.

Marinus

• Janneke

Ai ai… da's niet leuk zo vlak voor de vakantie! Nou weet ik niet hoe het voelt als je kleine teen gekneusd is, maar ik heb ooit mijn middelste teen gebroken (liet met bezwete handen een volle fles cola - nog in het tijdperk van de glazen literflessen - uit mijn handen vallen, en die viel precies met de rand van de bodem op mijn teen) dat ik 2 weken niet kon lopen.

Sterkte!

• atomic

Als later deze week de bloeduitstorting wat is verspreid zal de pijn wel iets afnemen, maar die harde ski-schoenen maken het niet comfortabeler.

Heel veel sterkte.

p.s. Ondanks de goede sneeuwcondities wordt het toch nog spannend…. :o

• N

Ik heb eens met een gebroken kleine teen geskied. Had veel pijn bij het lopen maar bij het skien geen centje last. Je voet zit dan stevig gefixeerd en dat werkte bij mij wonderwel.

Misschien werkt dat met kneuzen net zo. Probeer je skischoen eens.

Nina

• K.K.

K.K zegt: laten amputeren

• kootje

Ooit geschaatst met een gebroken teen. Als je voet net als bij Nina, goed gefixeerd zit in je schoen, kan je waarschijnlijk wel skiën. Ibuprofen doet wonderen, ik functioneer al een paar dagen aardig op die zooi. (Ontsteking, vanochtend wortelkanaalbehandeling). Kijk je wel uit met je maag?

• MAR73

Aan beide kanten heb ik mijn kleine teen wel eens gebroken.

Het voelt dan juist het fijnste om een strakke schoen aan te hebben, oftewel, om het goed te fixeren.

Misschien is intapen een idee, maar een skischoen is wellicht al strak genoeg.

Het zal wel even pijnlijk zijn in het begin, als je je schoen net aantrekt, maar daarna voelt het beter.

Succes

• Helga

gatverdarrie, hoe krijg je dat nou voorelkaar? Hoop dat de tips helpen en dat je toch lekker kunt skiën!

• Paskal

Als ik bovenstaande zo lees kun je beter altijd met een skischoen gaan lopen bij een gebroken teen omdat hij dan goed gefixeerd zit, ski-vakantie of geen ski-vakantie :) Dus op naar de AH met je ski-schoenen aan ;)

Hoe dan ook sterkte ermee en hopelijk valt het mee!