Vraag aan JW lift Flaine

• Jeroen

Hoi JW,

Heb net nogmaals weer je foto's bekeken ennuuu… toch nog een vraagje. Ik kwam via bizz travel uit bij een leuk app. Residence de la foret. Daar vlakbij staat op de kaart van www.flaine.com een lift maar welke…..

Via grand-massif.com kan ik het op de kaart niet vinden, kan je me nog een keer helpen?

Thanx

Ps. iemand al eens in Residence de la foret geweest? Ik geloof die 5-sterren namelijk niet

• Ferry

Residence de la Foret zijn mooie in 2006 gerenoveerde appartementen. Verwarmde skilockers en gewoon een net app.

De lift die je zoekt is de Grand Vans lift.

• Egbert

De lift die jij bedoeld is volgens mij de Grand Vans. Die brengt je naar de rest van het gebied. Vanaf dezelfde plek vertrekt ook een sleeplift en kun je na een korte sleper, naar beneden glijden richting de gondel.

Ik ben in het zelfde complex geweest, toen het nog drie (of 4) sterren was. Ze hebben wat faciliteiten uitgebreid, waarmee ze zichzelf 5 sterren geven. Eigenlijk zijn het 5 zonnen van Pierre & Vacances. Het appartement is echter heel erg goed. We zaten met zijn tweeën in een 4 persoons appartement. Alles is compleet en erg netjes. Het is drie jaar geleden gerestaureerd en ziet er gewoon netjes uit.

Op de site van Pierre & Vacances kun je nog wel wat meer info vinden over hun zonnen systeem.

• oneill17

…helemaal niets toe te voegen aan beide reacties…:-)

JW

• Jeroen

Thanx allemaal!

• Danielle

Super net appartement. Wij zaten twee jaar geleden in het gerenoveerde gedeelte. Ruime slaapkamer en woonkamer met flatscreen tv en uitgebreide keuken.

Skilockers zijn in de kelder waarna je zo naar buiten loopt.

Slechts 1 a 2 minuten lopen en je staat bij de lift.

Top locatie in Flaine!!