En niks zeggen over onze meet ?
Ondergetekende was ook op za.ochtend om 8.30u in Landgraaf. In totaal waren er 25 man in de hal…. Hoe groot is dan de kans dat je in de lift zit bij een onbekend iemand, daarmee toevallig aan de praat komt en het vervolgens ook nog eens een mede-prikker blijkt te zijn?? Klein, heel kein Maar toch gebeurde dat afgelopen za. want ik heb meerdere malen met Christophe in de lift gezeten.
Was overigens heerlijk rustig ski-fahren zo op de vroege ochtend.
ha paskal!
nee ik was het niet vergeten posten, maar ik ben een echte digibeet (het interesseert me ook geen hele reet).
ik had een mooi verhaal klaar over onze ‘meet and greet’, totdat mijn filmpje niet naar behoren op het net verscheen. heb ik de zooi daar gegooid, omdat het tijd werd om te vertrekken naar standard luik (ik ga naar elke wedstrijd). trouwens, ‘we’ won…
super, zo maar out of the blue een medeprikker ontmoeten. mocht je van de week nog langs komen in landgraaf, onze kadee heeft er elke dag les van 08h tot 10h…I'll be there!
hij vond het super (en papa is er blij mee:-))
ps: heb achteraf gezien dat je een autofanaat bent, hadden best nog wat langer kunnen ‘zeveren’….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?