Après Ski La Plagne

  • JCD

    Ik vertrek morgen voor tien dagen naar La Plagne. Ik heb hier wel eens het e.e.a. voorbij zien komen een kroeg die door een Nederlander wordt uitgebaat, maar volgens mijn info sluit die tent om half één. Heeft er een der prikkers een goede tip voor me, mocht ik een keer een avondje echt door willen zakken? We zitten in La Plagne Village.

    Alvast bedankt!

  • ralphie

    In Belle Plagne zit de Saloon deze is tot heel laat open, heb daar 2 jaar geleden mijn verjaardag gevierd. Is leuke tent.

    De kabelbaan gaat tot 1 uur s'nachts meen ik, je kunt natuurlijk ook terug naar La Plagne sleeen.

    Have fun idd in het mooie gebied van La Plagne

  • Oscar

    Val Thorens vs. La Plagne, door Remco.

    In deze thread ook wat info over de après.

    @ralphie: ik was idd in de Saloon in 1999. Doorsnee tent, niet spectaculair, wel voldoende. Binnen een kwartier hoorden we Manau (Franse hiphop), Frans Bauer, Guns 'n Roses en Cher.

    We gingen vanuit Plagne Bellecôte met de kabelbaan er naartoe.

    Om 01:00 weer terug, wederom met de kabelbaan.

    Heel apart, in een pikkedonkere cabine zitten, zat vergeefs naar een lichtknopje te zoeken…:)

    Bonne nuit et à demain,

    Oscar.

  • Arne van PlanJA.nl

    Hi, ik ben eigenaar van die hollandse tent, en inderdaad ga ik om half één dicht. Is een mooie tijd, kan ik zelf ook de pistes op.

    Maar dat is ook handig, want als je later bent moet je helemaal teruglopen. Tot half een gaan de liften terug naar verschillende dorpen.

    Ik ga om vier uur al open! Dus je hebt 8 1/2 uur de tijd om te feesten lijkt me wel voldoende.

    Het is 4 tot 5 uur happy hour, twee bier halen, één betalen!!

    En als je muzikale wensen hebt ben je welkom. En donderdagavond barbecue.

    Alvast goede reis en tot in de bar!

    Arne.

  • ralphie

    Misschien kwam het wel door m'n verjaardag dat het wel leuk was, en door de dopchots die ik van de barvrouw krijg, was wel leuke chick.

    Salut!